Pagina's

woensdag 9 oktober 2024

Hoera, Eline is jarig!

 Hoi allemaal,

Vandaag is onze jongste dochter Eline 32 jaar geworden. Nou, eigenlijk moet ze nog een uurtje wachten want dat heeft zij mij ook laten doen haha. Ik dacht dat er geen einde aan kwam maar om 19.59 werd ze dan eindelijk geboren. Ik heb dit kaartje voor haar gemaakt en zo ziet Eline er soms ook uit haha. Een spijkerbroek met gaten en daar een mooie blouse op.

Papier is van Maja Design en het plaatje is van Daantje. De tekst is van MD en de bloemen zijn van Joy!Crafts. De basis is een mal van DDBD

Fijne avond!


5 opmerkingen:

  1. Geweldig kaartje voor Eline…leuk met dit gave papier. Ik heb het ook nog liggen en je brengt me op ideeën, thanks!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
    Je hebt een mooi kaartje voor haar gemaakt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met de verjaardag van Eline en wat een leuke, toepasselijke kaart heb je voor haar gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van Eline! Je hebt een leuke passende kaart voor haar gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline