Pagina's

maandag 28 oktober 2024

Geuren en kleuren van de herfst

 Hallo allemaal,

Leuk dat er deze maand ook challenges met pompoenen zijn want oktober, halloween, daar heb ik echt niks mee. En toevallig had ik nog een kaartje in mijn mapje zitten.

Deze kaart doet mee bij:
knutselsenkadootjes
kaartjes-inspiratie-challenges

En afgelopen weekend kwamen de meisjes weer logeren, dit keer met Eline erbij omdat Ed op vriendenweekend was. En wat was het mooi weer! We zijn dus lekker naar buiten gegaan, zaterdagmiddag appels plukken, was zo gezellig! Bij thuiskomst popcorn bakken, handig dat de pan een glazen deksel had want zo konden we het zien ploppen!
En toen kwam het uurtje tijdsverschil. Daar houden kinderen dus geen rekening mee dus om 7.15 uur zaten we gezellig te ontbijten met elkaar haha. Ach, we hadden zo nog een lange dag.....maar van mij hoeft dat uurtje zomertijd niet hoor, afschaffen maar!

Fijne dag!



10 opmerkingen:

  1. Wat een dotje van een kaart!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke herfstkaart met een schattig plaatje. Voor mij mogen ze die zomertijd ook afschaffen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie herfstkaart. De pompoenen maken het leuk af. Het plaatje is ook erg mooi.. ja kinderen weten niks van zomer of wintertijd… ik wordt zelf ook wakker op zomertijd… alleen draai ik me dan nog even om… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, graag afschaffen die zomertijd, wij hebben hetzelfde probleem met onze hond, wil ook op de gewone tijden wandelen, dus gewoon vroeg op staan. Ik zag leuke foto's voorbij komen van het appels plukken..
    En je herfstkaart is ook weer heel erg mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke herfstkaart Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk herfstkaartje.
    En dat was genieten met de 3 meisjes. Op insta heb ik leuke foto's voorbij zien komen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaart is het! En wat een gezellige logeerpartij. Nee, van mij hoeft het ook niet. Het lijkt wel of ik er steeds meer last van heb. Was belachelijk vroeg wakker vanmorgen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een mooi kaartje en gezellig zo met elkaar. van mij hoeft het ook niet.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart en wat een gezellig weekend. Voor mij hoeft de zomertijd ook niet.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline