Pagina's

dinsdag 22 oktober 2024

Jij bent jarig!

 Hoi allemaal,

Nog maar een kaartje met de leuke sketch van cheerful voordat ook deze weer in mijn mapje blijft zitten haha. Een mannenkaartje dit keer en ik heb er toch parels op gedaan, ik wist even niks anders daar en eigenlijk vind ik die glinsterparels best passen. Dit blokje papier van Piatek staat al even onaangeroerd in mijn bakje dus was het hoog tijd. Het plaatje is van Daantje. De tekst is van Sl



Dit kaartje doet mee bij:
cheerfulsketcheschallenge
girlzrebelchallenge

Zo leuk om jullie reacties te lezen over de barbies. Meer omdat het speelgoed van vroeger gewoon van goede kwaliteit was. Ook de duplo en de lego (zelfs nog van Arie)  hebben we bewaard en met de duplo wordt ook veel gespeeld. Maar ook  knutselen is hier favoriet haha. Zit toch in de genen he.

Zo, ik ga weer verder met de garderobe van Evi voor de winter, ze groeit hard...Ella heeft een kast vol (ook van Evi nog) dus oma maakt af en toe ook gewoon wat nieuws voor haar hoor, lekker samen twinnen op zijn tijd.

Fijne dag!






8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje en deze parels kunnen best voor een mannenkaart hoor!
    Veel plezier vandaag met leuke kleertjes maken en natuurlijk ook iets nieuws voor Ella.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het stoere papier en mooie plaatje, de meiden boffen maar met oma die elke keer nieuwe kleertjes voor hen maakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is erg mooi geworden. En zo leuk dat de meisjes met jouw speelgoed nu spelen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mannen houden ook best van parels hoor! Erg mooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart ziet er mooi en stoer uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige, stoere kaart en die parels staan er prima op! Leuk dat je nogmaals meedoet bij CS.
    Lijkt me heerlijk om zo te kunnen naaien voor je kleindochters!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart met de leuke sketch en wat leuk dat je voor Evi de kleding maakt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline