Pagina's

maandag 21 oktober 2024

Een fijne verjaardag

 Hoi allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt met de sketch van Cheerful. Heb hem al een poosje klaar maar vergeet hem steeds te plaatsen.  De materialen zijn van MD en de tekst is van Leane de Graaf.


Deze kaart doet mee bij:
cheerfulsketcheschallenge

Zaterdag kwamen Evi en Ella weer slapen en ik had weer de doos met barbies tevoorschijn gehaald. Allemaal van onze dochters Lianne en Eline geweest en zelfs mijn barbies zitten er nog in. Die zijn dus al ruim 45/50 jaar oud. En zo ben ik begonnen met naaien vroeger, kleertjes maken voor de barbies, ook wel breien en haken. Zo leuk om dat allemaal weer tevoorschijn te halen en ze spelen er zo leuk mee. Tenminste, Evi, die heeft er hele fantasieverhalen bij. Ella loopt alleen heen en weer met alles haha.

Fijne dag!





3 opmerkingen:

  1. Leuke verjaardagskaart Caroline.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful sketches.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart is het, Ja enig als de kleinkinderen zich zo kunnen vermaken met speelgoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke sketch, mooi papier heb je gebruikt
    leuk dat je klein kinderen nu met de barbies spelen, ik heb ze ook nog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline