Pagina's

maandag 20 mei 2024

Van harte

 Hoi allemaal,

Ik laat vandaag mijn reminderkaartje zien voor onze lopende challenge bij 2Sistersontheblog. Ik heb voor een zonnebloem gekozen, plaatje van Daantje, de tekst van MD. De basis is een DDBD mal en de bloemetjes zijn van Joy!Crafts. Het papier is van Maja Design.


 Volgens ons is het niet moeilijk maar we hebben nog maar 5 inzendingen. Proberen jullie nog mee te doen? Hier is het vandaag regenachtig dus lekker knutselweer hihi

Fijne dag!



10 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Caroline!
    Ik heb mijn kaart zojuist bij jullie geplaatst.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi voorbeeldkaartje met het mooie papier en plaatje
    ga kijken of ik nog een kaartje kan maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind je kaartje top... Zonnebloemen zijn altijd zo mooi!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met de zonnebloemen. Leuk model. En mooi opgemaakt. Ik zal ook zien of ik wat heb… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met de mooie zonnebloemen Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt er veel werk in gestoken, maar heel mooi resultaat.
    This is fabulous.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart in de gevraagde challenge kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje met die mooie zonnebloemen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje voor ons blog.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline