Pagina's

vrijdag 17 mei 2024

Deep under the sea

 Hoi allemaal,

Toen ik het nieuwe papier van MD had gekocht ben ik er meteen mee aan de slag gegaan om een kaartje te maken voor Gerda's Hobbyshop. Ik had nog een vel met de plaatjes van de zeemeermin en dit paste perfect bij het papier. De mal van MD herkennen jullie ook vast wel, hier past het plaatje mooi in. De bellen zijn van memorybox. In dit geval vind ik het net luchtbelletjes. De losse schelpjes enzo zijn van Joy Crafts van verschillende setjes



Deze kaart doet mee bij:
knutselsenkadootjes
unicornchallenge

Fijne dag!

PS: denken jullie nog aan onze challenge bij  2sistersontheblog. We hebben daar nog maar 5 deelnemers! En zo moeilijk is de challenge toch niet? Denken we.....


 

15 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje heb je voor Gerda gemaakt.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi vouwkaartje met het leuke papier en de leuke mal en plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gave kaart !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi kaartje met gebruik van prachtige mallen. Ik heb dat DP ook gebruikt (vandaag op het Kreatrends blog en morgen op het mijne).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattige kaart met de zeemeermin.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke zeemeerminnenkaart Caroline. Het papier past zeker heel goed bij het plaatje!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met de zeemeermin Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart! Enig van samnestelling! Dank je wel voor het meedoen bij K&K!
    Ik weet niet wat het is, maar bij de Egel hebben we ook heel weinig deelnemers! Als je kijkt naar de personen die meedoen zijn het er nog maar 11, terwijl het er vaak meer dan 50 zijn en soms wel 100...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met de zeemeermin. Past inderdaad heel mooi bij het nieuwe papier.
    Ik vind het helemaal rustig in blogland. Ik merk het ook met de reacties.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Caroline!
    Ik ben voor jullie Challenge bezig....maandag komt het kaartje op mijn blog!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een snoepje van een kaart Caroline. Heel leuk model en zo mooi in die zachte kleurtjes. Het is sowieso rustig in Blogland, we zijn allemaal blij met het mooie weer denk ik en meer buiten bezig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend kaartje met dat tafereeltje en verder ook mooie stansen gebruikt.
    groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, een heel gaaf modelletje. En alle kleuren uit ons pallet komen terug op je kaartje. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart in 'onze' vrolijke kleuren, heel mooi!
    Bedankt voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline