Pagina's

dinsdag 7 mei 2024

Hoera een fruitastische dag!

 Hoi allemaal

Vrijdag en zaterdag hadden we de meisjes te logeren want papa en mama waren op vriendenweekend. Die kwamen zondagavond thuis en maandagmorgen gingen ze op vakantie met de hele familie van Ed. In Hongarije woont zijn oma en 1x in de 2 jaar gaan ze meestal met zijn allen daar naartoe.
Er kwam gisteravond al een leuk filmpje waar de kinderen heerlijk buiten waren. Ed zijn oma heeft daar een groot huis met vakantieverblijf erbij en een gigantische tuin dus de kinderen vermaken zich wel!

Vandaag een kaartje voor een tuinliefhebber. Papier is van Maja Design, plaatje van Syta.
Tekst van MD

Ik heb deze week dus even geen oppasdagje dus ik kan lekker aan de slag met het naaien voor Evi en Ella, voor mezelf, Arie wilde ook nog t shirts....... Hebben jullie nog uren in de verkoop haha, mijn dag is altijd te kort!

Fijne dag!



12 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke patroon en de leuke details en het leuke plaatje
    veel plezier met naaien enne hier ook tijd te kort
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele gezellige kaart in dit tuin thema Caroline, zal zeker mooi gevonden worden. Fijne week van de week waarin je vast wat extra uurtjes voor jezelf hebt, even geen oppas! Mijn dagen zijn ook altijd tekort, zeker nu, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tuinkaart met een heerlijk fris plaatje. Hier helaas ook geen uren in de verkoop!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart voor een tuinliefhebber!
    Haha de meeste mensen met veel hobbies hebben tijd tekort denk ik!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tuinkaart Caroline .
    Nee ook hier geen geen tijd over .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tuin kaart heb je gemaakt. Bij mij zijn de dagen ook altijd te snel om…. Dus ook geen tijd over. Maar lekker knutselen en naaien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een gezellige frisse tuinkaart Caroline. Nee hier ook geen tijd in de verkoop, altijd te weinig hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie tuinkaart, Caroline.
    Ik snap ook nooit waarom de dag alweer voorbij is, voordat ik alles gedaan heb wat ik wilde doen. Vandaag had ik wat werk achter de naaimachine te doen en toen moest ik aan jou denken met al je mooie kleertjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezelligheid met de meisjes dit weekend en heerlijk dat ze het daar ook naar hun zin hebben. Mooie tuinkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig tuinkaartje, past goed bij het weer van de laatste dagen.
    Dat zal inderdaad genieten zijn geweest om je kleindochters een heel weekend te logeren te hebben.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tuinkaart heb je gemaakt. Mooi ook met de stoffen banner rechts.
    Bij mij is geen tijd te koop. Kom ook altijd tekort en heb ook nog geen goed adres gevonden om extra tijd te kopen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi kaartje Caroline.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline