Pagina's

donderdag 9 mei 2024

Kerstkaartje week 19

 Hoi allemaal,

Kerstkaartje plaatsen op Hemelsvaartsdag, voelt toch wel een beetje vreemd....

Deze week heb ik toch weer een dieptekaartje om te laten zien. Ook deze weer van facebook gehaald. Ik heb voor deze echt winterse kaart ook weer mijn Wintermal gebruikt van Noor!design. De bovenste sterren heb ik eraf geknipt anders vind ik het teveel van het goede. De vierkante mal van MD heb ik gebruikt voor de diepte en vond ik mooi terugkomen in het raam. De poinsettia's zijn van Noor!Design.


Deze kaart doet mee bij:
52weekstochristmas

Fijne zonnige dag!


20 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart Caroline.
    Mooi plaatje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi dieptekaartje met het mooie plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart. Leuk met de randmal er boven.
    Fijne dag!
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi plaatje heb je gebruikt voor deze dieptekaart, ik vind de kleuren erg mooi. Ik knip ook altijd het bovenste gedeelte eraf,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig plaatje heb je gebruikt voor de dieptekaart, mooi de kleine poinsettia's erbij en de randstans.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is zeker bijzonder op Hemelvaartsdag een kerstkaart… maar ja dat heb je op donderdag… je hebt een hele mooie dieptekaart gemaakt met dit mooie plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel knap kaartje Caroline.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige dieptekaart heb je gemaakt in deze mooie kleuren Caroline!
    Groetjes en een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, mooi versierd ook.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige dieptekaart en ook de kleuren vind ik super mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige dieptekaart Caroline! Héél mooie afbeelding heb je er voor gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een chique dieptekaart met dit plaatje. Leuk die tekst aan de bovenkant.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kleuren heeft de afbeelding op je mooie dieptekaart Caroline. Leuk die tekst zo aan de bovenkant erbij, een mooie feestelijke kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. bolletjelucky.blogspot.com9 mei 2024 om 17:15
    Prachtige kleuren heeft de afbeelding op je mooie dieptekaart Caroline. Leuk die tekst zo aan de bovenkant erbij, een mooie feestelijke kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig papier heb je voor je mooie dieptekaart gebruikt! De tekst bovenaan staat er ook leuk bij.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje met dat mooi plaatje. Dit komt inderdaad heel goed tot zijn recht met die mallen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige dieptekaart, Caroline!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline