Pagina's

vrijdag 10 mei 2024

Mijn lieve vader is jarig!

 Hoi allemaal,

Vandaag wordt mijn lieve vader 86 jaar. Volop mantelzorger voor mijn moeder en nog altijd zo actief! Altijd in de weer en gunt zich geen momentje voor zichzelf..... ook dat kaarten we weleens aan want dat is ook nodig! Mijn vader houdt erg van bloemen, buiten op het balkon staan er veel bakken die hij met liefde verzorgt. Dus een bloemenkaartje mocht niet ontbreken vandaag.
 
En ik kon het niet laten om er toch weer een dieptekaartje van te maken. Plaatje is van facebook met de vierkante mal van MD. De tekst is van Studio Light.

Fijne dag!


 


11 opmerkingen:

  1. allereerst van harte gefeliciteerd met je vader, wat een mooi dieptekaartje heb je voor hem gemaakt met het mooie plaatje
    hier is het precies anders om en verzorgt mijn moeder mijn vader en is je verhaal heel herkenbaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart. Van harte gefeliciteerd met je vader en hij mag zeker in het zonnetje gezet worden!!!
    Groet, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart voor papa.
    Tot vanavond,
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader.
    Je maakte een prachtige kaart voor hem.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de verjaardag van je Vader. je hebt een prachtige kaart voor hem gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je jarige vader en wat een mooie dieptekaart heb je voor hem gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader, je maakte een mooie dieptekaart voor hem,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende dieptekaart heb je voor je vader gemaakt. Van harte gefeliciteerd met zijn 86e verjaardag.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, leuk dat jullie allebei een dieptekaartje hebben gemaakt. Ik hoor het al, jouw vader houdt al net zo van potten met plantjes die bloeien als de mijne (toen hij er nog was) Van harte met je vader, een sterke man zo te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie dieptekaart voor je vader. Nog van harte gefeliciteerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend die dieptekaart voor je vader. Wat fijn dat hij nog zo energiek is met zijn 86 jaar; wat een zegen. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vader 🥰.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline