Pagina's

dinsdag 15 augustus 2017

Vlinders

Hoi allemaal,

Vandaag mijn kaartje die ik naar Rosina heb gestuurd. Ik hoop dat ze hem inmiddels heeft ontvangen.
Het plaatje is van Yvonne Creaties. Altijd van die lieve kleurtjes. De randen heb ik met wat chalk aangezet en een pareltje op de hoeken.

Deze kaart doet mee bij:

Creative Moments  - anything goes
creativecraftcottage - add a butterfly
daisychainchallenge - anything goes 11
DOING Life - anything goes 13
fadengrafik - themenfrei
fussyandfancychallenge - favourite colours: pink and blue

En ik hoop dat jullie het niet erg vinden maar ik zag net dat ik weer met 2 kaartjes een winnend plekje had:

Cuttlebug Mania
Dies R Us



Maar ja, ik vind het altijd wel een eer als je kaartje wordt uitgekozen dus ik show ze toch maar hihi.

Fijne dag!



23 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart voor Rosina. Ik hou ook erg van deze plaatjes. Gefeliciteerd met je winnende kaartjes, blijft zo leuk!
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je naar Rosina gestuurd, Caroline!
    Ik begrijp wat je bedoelt: ik vind het ook wel eens 'moeilijk' om steeds weer een winnend kaartje te plaatsen, maar aan de andere kant ben ik wel reuze trots...zeker als ze écht uitgekozen worden en niet random gekozen zijn.
    Proficiat met je mooie toppertjes: van harte gegund!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje heb je voor Rosina gemaakt, ik vind borduren ook altijd leuk.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje heb je voor Rosina gemaakt Caroline! En leuk toch dat je weer in de prijzen bent gevallen....gefeliciteerd hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kaart heb je voor Rosina gemaakt, Caroline. En gefeliciteerd met maar liefst twee winnende kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Caroline...
    Ik zag zojuist dit prachtige kaartje voorbij komen in de sidebar....en die zat inderdaad vandaag in de brievenbus bij mij
    Heel erg bedankt ervoor zo mooi en fijntjes geborduurd...Ik ben er heel blij mee, het geeft mij telkens weer een glimlach
    Ongelofelijk lief hoor ...nogmaals super bedankt...ik waardeer dat ernorm...
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en nog gefeliciteerd met je winnende kaartjes..zo leuk voor je... geniet ervan!!!!

      Verwijderen
  7. Het is een hele lieve kaart die je voor Rosina geborduurd hebt. Mooi in die zachte kleurtjes Caroline. Gefeliciteerd met je winnende kaarten en lekker blijven showen hoor, is alleen maar leuk voor je :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dat is geweldig! En Rosina is er blij mee!!
    Ik blijf het knap vinden om kaartjes te borduren.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een prachtig kaartje gemaakt Caroline.
    En wat gaaf dat je weer met twee kaartjes hebt gewonnen, gefeliciteerd hoor! De winnende kaartjes zijn ook allebei erg leuk!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Caroline!
    Mooi borduurwerk en leuke kleurtjes heb je gebruikt.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi geborduurd Caroline! Gefeliciteerd met je winnende kaarten.
    Nog even jouw oudere posten bekeken en ik zag dat ik veel moois heb gemist op je blog!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig mooi geborduurd kaartje gefeliciteerd met je winnende kaartjes altijd leuk groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig mooi geborduurd kaartje gefeliciteerd met je winnende kaartjes altijd leuk groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend kaart met al die vlinders en mooie zachte kleuren.
    Gefeliciteerd met je prijzen. Wel verdiend.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaart met al die vlinders en mooie zachte kleuren.
    Gefeliciteerd met je prijzen. Wel verdiend.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Caroline, what a stunning Butterfly card you have created. Your background is just gorgeous and thank you for joining us over at Creative Craft Cottage. Good luck in the draw.Jennifer DT member X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WOW! What a gorgeous creation Caroline! Thanks so much for playing in our Fussy and Fancy Challenge! Please come back again soon!

    Darlene
    Fussy and Fancy Girl
    FUSSY AND FANCY
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This card is gorgeous! Thank you for participating on Creative Moments Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very nice. Thanks for joining us at Creative Craft Cottage. Good luck

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful. I like how the floral image fits your stitching, and the colourful embroidery looks like a big group of butterflies to me. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig en gefeliciteerd met je andere creaties!

    Bedankt voor het delen van je creatieve talent aan de challenge bij Creative Moments Veel succes en hopelijk zien wij je weer terug bij de volgende challenge!

    X
    Diana
    DT member at Creative Moments
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful!! Thank you for sharing with us at Daisy Chain Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline