Pagina's

vrijdag 4 augustus 2017

KERST

Hoi allemaal,

Verleden week heb ik de KERST DDM mal gekocht en ben er meteen mee aan de gang gegaan en heb er inmiddels 3 gemaakt. Toen bedacht ik me dat ik ook de cijfers van DDB heb en ben daar een beetje mee gaan stoeien en er een mal van 2017 van gemaakt. Was een hele klus en toen kwam ik erachter dat het volgend jaar natuurlijk 2018 is! Maar geen nood, gewoon een losse 8 gemaakt en die er met een knijper overheen gehangen. Alsof het zo hoort.







Ook stond ik van de week nog in de top 3(eigenlijk waren het er 4) met onderstaand kerstkaartje
Cardz 4 Galz

Fijne dag!



12 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooie serie kerst en 2017/18, goed opgelost Caroline.
    Het was een klus zei je, maar wel héél erg mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Caroline. Wat een leuke creaties zijn het allemaal geworden. Leuk versierd. Gefeliciteerd met je top plekjes.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creaties, Caroline....en wat heb je dat creatief opgelost...zou zonde zijn geweest om ze weg te moeten doen.
    Proficiat met je toppertje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij productief geweest zeg. Ziet er fantastisch uit. En wat een goed idee om je "probleem" met de 7 zo op te lossen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allemaal heel erg leuk, grappig hoe je je foutje hebt opgelost, eigenlijk vind ik het zo nog leuker.
    Super dat je weer in de prijzen viel.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk geworden, Caroline. TOP!
    En gefeliciteerd met je topplaatsje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tuurlijk hoort het het zo, van eindejaar 2017 naar het nieuwe 18!
    Je bent flink bezig geweest. Tof werk!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaarten Caroline en goed opgelost met je losse cijfer met knijper, leuk!
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent lekker bezig geweest Caroline. Prachtige creaties heb je gemaakt.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaarten Caroline!
    Ik vind het met de cijfers zo leuk bedacht met het losse cijfer met de knijper erop.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave kerstcreatie's heb je gemaakt, wat een leuke mal. De losse 8 vind ik helemaal super, net of het zo hoorde. Prachtige kaart maakte je voor Ed, vast gek om nu zo op visite te gaan.
    Je hebt voor het stel een prachtige lollypop gemaakt, bijzonder dat nu ook het laatste kind het huis uit is.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo jij hebt er gelijk maar een mooie serie van gemaakt Caroline. Dat ziet er erg leuk uit zeg. Prachtig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline