Pagina's

donderdag 31 augustus 2017

Kerst week 35

Hoi allemaal,

Vandaag weer een kerstkaartje die ik nog tijdens mijn vakantie had gemaakt. De zilveren ster die eraan hangt heb ik al jaren liggen. Deze werden toen bij een supermarkt gegeven in verschillende vormen. Zo af en toe vind ik het wel leuk om er eentje te gebruiken.


Deze kaart doet mee bij:

citycrafter - monotone coloring
comeandgetit - 2 or more different embellishments
creativecraftcottage - let's get sparkly
Kaartjes Inspiratie Challenge - geen vierkante kaart
scrapping4funchallenges - anything goes
52weekstochristmas  - kerst week 35

En ik stond met dit kaartje in de top 3
Crafty Sentiments Designs



Verder zijn we druk bezig in ons huis. Omdat mijn man nu de oude kamer van onze dochter heeft gekregen zijn we overal in huis eigenlijk bezig. Je vervalt van het een in het andere haha. Hierdoor lukt het me niet om bij iedereen elke dag een reactie te geven. Ik probeer mij best te doen maar vind het ook wel heerlijk om te knutselen als ik even tijd heb en niet meteen achter de pc hoef. Ik denk dat de meeste van jullie zich hier wel in zullen herkennen.

Fijne dag!

30 opmerkingen:

  1. Wat een beauty zeg...schitterend!
    Ik herken het hoor, als je eenmaal begint....
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schitterende kaart Caroline, ik heb er ook geen tijd voor om elke dag bij mijn blogmaatjes langs te komen, ik vind dat niet erg, als je maar niet vergeten wordt toch.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Caroline!
    Lukt ook niet altijd om bij iedereen te reageren...ik zou ook voor het knutselen kiezen. Zie je vaak als je eenmaal begint te rommelen in huis dat je van het ene na het andere gaat.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kerstkaart met een enig weggevertje en gefeliciteerd met je toppertje Caroline! Ja zo gaat dat als de kids uitvliegen, direct een andere bestemming voor het eea en zo rolt het veranderballetje maar door.heel begrijpelijk dat je dan even minder blogt en niks is moeten dus lekker doen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Caroline!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful Christmas card, love the coloring. Thank you for joining us at City Crafter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Caroline, je kaart is prachtig. Ik vind de zilveren ster hier heel mooi op passen. Leuk he, dat klussen. Het gaat hier net zo. Al krijgen we nog geen kamer vrij. Elke dag reageren is ook geen doen hoor. Ik ga bij iedereen langs als ik zelf ook een kaartje plaats. Dat is toch al gauw een drie keer in de week. Dan krijg je ook alles mee toch? Lekker gaan knutselen!

    Lieve groetjes, Monique
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart Caroline,
    Mooie kleuren en plaatje, de afwerking met de ster is leuk. Fijn dat je weer in de prijzen viel.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart Caroline. Leuk met die ster er bij. En gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kerstkaart Caroline..
    Succes met het klussen.

    liefs en fijne avond Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en die ster is erg leuk! Succes met klussen en knutselen (heel herkenbaar). Proficiat met je winnende kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooie kerstkaart Caroline heel mooi van vorm en het kraft combineerd prachtig met dat licht blauw
    gefeliciteerd met je topplaatsje...heel leuk voor je ...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Caroline.
    En gefeliciteerd met je topplaatsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart, het zijn zulke mooie kleuren bij elkaar! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje Caroline....prachtig hoe alles bij elkaar past!
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart heb je gemaakt, en proficiat met Top 3 ! Veel succes met je werken in huis, en geniet nog van het kaartjes maken ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. héél mooie kerstkaart Caroline, mooie modelletje, mooie kleuren!
    succes met alle werken thuis!
    Groetjes
    nancy
    benieuwd of we mekaar morgen tegen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Caroline. Superleuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart, Caroline. Mooie kleuren!
    En gefeliciteerd met je top 3!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful greeting card. Thank you for playing at Scrapping4fun
    Marjeta, GD

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kerstkaart!
    Wie bewaard heeft wat,:)
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Succes met de herindeling van je huis.Ook daar komt oooooooit een einde aan. (hier niet, elke keer weer wat nieuws, houd je bezig;)
    Heel fijn weekend en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart, ik ben gek op deze kleuren en je hebt alles super bij elkaar gezocht. Ik vind het een topper hoor. Ik denk dat deze DDD mal ook op mijn lijstje moet ik vind hem super.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart en heel mooi plaatje! Gefeliciteerd met je top-notering.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Very pretty work. Lovely details. Thank you for joining us at Come and Get It this week. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Stunning creation. And so elegant. Thank you so much for joining our challenge at Come And Get It challenges. Hope to see you next time.
    Hugs, Iwona

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Was für eine tolle Karte mit so vielen Details. Vielen Dank fürs Teilen bei unserer Challenge von Cards und More.
    Viele Grüße, Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hele leuke kerstkaart, mooie tinten! Leuk dat je meedoet met onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Love all the details on this card! Thank you for joining us at Creative Craft Cottage. Cindy (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful creation! Thanks for sharing with us at Creative Craft Cottage!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline