Pagina's

zaterdag 19 augustus 2017

Kaneelstokjes

Hoi allemaal,

Op facebook staat er een mooie sketch van TietsCreatieveWereld waar ik dit kaartje voor gemaakt hebt. Het papier is van Maja Design: I Wish. Ik vind die kleuren zo prachtig. En als extraatje heb ik er echte kaneelstokjes op geplakt, vond ik wel leuk bij het plaatje passen. De mal waar het plaatje inzit is van Ali (haha Margreet, leuk je opmerking hierover!) en de 2 witte labeltjes heb ik jaren geleden eens bij Anne Marije gekocht in de tijd van het Hobbyjournaal. Soms helpt het om eens je laatjes op te ruimen haha, dan komt er nog zulk leuk spul boven water.

Deze kaart doet mee bij:

citycrafter - no flowers
daisychainchallenge - anything goes
diesruschallenge - using dies
TietsCreatieveWereld  - sketch en kleurenpalet (via facebook)
Vintage and more - vintage/shabby shic (via facebook)

Fijne dag!


19 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Caroline! Ik ben ook nog van plan om mee te doen met de sketch!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een knaller is dit Caroline en Ali doet zijn best weer☺☺ Je hebt er een ontzettend mooi kaartje van gemaakt en wat zijn de kaneelstokjes er leuk bij....met wat verveelding kan ik ze hier ruiken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een hele mooie kaart Caroline, prachtige kleuren en een hele leuke sketch! En die kaneelstokjes maken het helemaal af. Ik ruik ze hier :)
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW this is fabulous Caroline! Thanks so much for playing in our ‘Anything using Dies’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kaart, Caroline. En de echte kaneelstokjes erbij maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Caroline,
    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt!
    Leuk design papier, en het plaatje doet me alweer denken aan de herfst.( heb zelfs al verkleurde bladeren en eikeltjes op de grond gezien)
    Lekker kaneel in de gerechten verwerken heerlijk. Vind je kaneel stokjes dan ook super leuk bedacht.
    Goed weekend verder, en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zal dat lekker ruiken als de envelop open gaat Caroline ;P Een mooie kaart met al die laagjes, erg leuk bedacht en uitgevoerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje met al die verschillende papiertjes Caroline!
    groetjes en nog een fijn weekend, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Drie prachtige kerstkaartjes op rij en zo verschillend. Super die kaneelstokjes erop, dat zal heerlijk ruiken. Die van donderdag is een mooi model.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, mooi Caroline. Leuk om er ook echt kaneelstokjes bij te doen en je gedistresste randen vind ik ook heel mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So pretty and practical - love the use of the real element! Glad to have found you through the City Crafter Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is weer een prachtig kaartje Caroline. Dit papierblokje is echt super voor winter kaarten ik heb het ook nog liggen. Leuk detail die echte kaneelstokjes erop. Super geheel dus.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi kaartje heb je gemaakt met al de laagjes. En die kaneelstokjes zijn natuurlijk een top detail!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een schitterende kaart van de sol gemaakt Caroline. Het papier is ook één van mijn favoriete. En de kaneelstokjes zijn inderdaad zo leuk!
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wa en prachtige kaart Caroline. Leuk met de kaneelstokjes erop! Ruikt heerlijk winters. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful, thank you for joining us at LTCCB.
    Hugs
    Irena

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline