Pagina's

woensdag 16 augustus 2017

Roeien in een bootje

Hoi allemaal,

Als Nicolette en ik bij elkaar zijn om te knutselen gaan we vaak eerst even in China 'winkelen' haha. En laatst heb ik dit roeibootje gekocht. En dat kwam goed uit want een collega is vrijdag jarig en zijn hobby is ........ roeien. Nu kon ik mijn bootje leuk gaan gebruiken. Had er eerst ander papier bij maar ben toch weer voor dit mooie Maja papier gegaan. In bruin-blauwe tinten want dat vind ik lekker stoer. Het net gebruikt van Marianne Design, de tekstmal van Noor!Dsign en de stempels zijn van de Action. Ik heb de sketch gebruikt van Come and get it maar alleen gekanteld.


 

Deze kaart doet mee bij:

Come and get it  - sketch
citycrafter - you don't bring me flowers (geen bloemen)
craftycreationschallenges - anything goes 348
inkychicks - use a sentiment instead of an image
crazychallenge - inking is fun

Fijne avond!



20 opmerkingen:

  1. A great take on the sketch and a fabulous card. Thanks for joining us at Come And Get It, CarolG

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Caroline....ik hou van deze kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer kaartje Caroline...ik vind deze kleuren erg mooi, zeker voor een mannenkaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toch handig hé, China bij de deur...Toffe kaart met de mooie roeiboot!
    fijne avond
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk maritiem tafereeltje heb je zo gemaakt, Caroline. Vind het een erg mooie kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie, stoere mannenkaart met het roeibootje.Prachtige,zachte borduurkaart heb je naar Rosina gestuurd. Gefeliciteerd met je twee winnende kaartjes, verdiend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Caroline,
    Leuke roeiboot heb je gekocht bij Ali,
    mooie mannenkaart is het..
    groetjes
    Ans
    p.s.er visnet is nu ook bij Ali te koop voor weinig (ook bij Action hebben ze nu 8 verschillende sets met stansen)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Caroline .
    Mooie spulletjes leuk met de roeiboot .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk de boot uit China, je kaart is prachtig Caroline.
    Ik heb een koffertje mallen gekregen van Cindy voor mijn verjaardag uit China,leuk hè.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat klinkt dat leuk...even in China winkelen, haha
    Het is met je bootje een hele mooie kaart geworden in een mooi maritiem sfeertje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt. Helemaal geweldig als de hobby roeien is. Zo leuk om een persoonlijke kaart te maken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en super persoonlijk...zal goed ontvangen worden!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart Caroline!
    Jullie gaan wel graag winkelen in China...zie er veel van langs komen haha. Maar het is wel een heel leuk bootje wat je hebt gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja dat shoppen is zo leuk in China, mijn mandje is al weer gevuld hoor. Je kaart is super leuk, hij zal vast in de smaak vallen. Tot morgen.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stoer kaartje Caroline met die roeiboot! En dat net maakt het helemaal af. Zal vast in de smaak vallen bij de 'roeier'.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk met de roeiboot! een echte mooie stoere mannenkaart voor een roeier. heel toepasselijk en in China kun je nog eens zo'n mal kopen! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a fabulous scene! Thanks for joining in at City Crafter.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thank you for sharing your lovely crafting for Let’s Craft and Create challenge 128, Hazel, DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This card is very cute! Thank you for joining us at The Crazy Challenge! Stefi DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline