Pagina's

zondag 1 oktober 2023

Schudkaartje bij 2Sistersontheblog

 Hoi allemaal,

Gisteren hebben we de 3e verjaardag van Evi gevierd en wat voelde ze zich jarig! De andere oma had een ijsjestaart gemaakt en ze zong enthousiast mee toen we voor haar zongen. Natuurlijk mocht ze haar nieuwe jurk aan die ik voor haar had gemaakt. Maar dat duurde niet lang haha. Toen Lianne kwam en ze haar cadeautje uitpakte ging de jurk meteen uit. Er kwam een mooie glitter elsajurk uit mét kroon! Jullie begrijpen wel dat oma's jurk daar niet tegenop kon haha. Maar gelukkig werd de elsajurk afgewisseld met 'mijn' jurk omdat ze een luchtkussen hadden staan voor alle kindertjes. En ja, met een lange jurk daarop springen kon natuurlijk niet. Heel de dag konden we buiten zitten, wat een mooie dag met zoveel geluk!

Maar nu mijn kaartje van vandaag. Weer een schudkaartje want dat is het thema deze maand bij 2sistersontheblog. Dit kaartje is naar mijn achternichtje gegaan die begin september jarig was. Plaatje is van Gerda, papier is van MD net als de tekst en de lieve heersbeestjes.

Deze kaart doet mee bij:
carlinskaartenparadijs (L van lieveheersbeestje)
creativecraftinguncles

Fijne dag!





12 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje met dit schattig hondje erop. Leuk met de paperpiercing voor het hoedje.
    De eerste voor de nieuwe challenge bij Carlin's Kaartenparadijs 😊
    Bedankt dat je meedoet.
    Je had prachtig weer voor de verjaardag gisteren. Leuk om die kleintjes te zien spelen.
    Fijne zondag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoezig kaartje met het 🐞, wat fijn dat jullie zo`n mooi weer hadden. Je kaart voor Evi is een schitterende kaart maakte je voor je kleindochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met de lieveheersbeestjes en het schud gedeelte Caroline.
    Nu nog na genieten van de leuke dag.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om dat mee te mogen maken en het weer werkte ook goed mee dus dat was ook fijn Caroline. Wat een lief, zoet kaartje heb je gemaakt. Lief dat plaatje en leuke challenge om een schudkaart te maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst nog gefeliciteerd Caroline met Evi. Wat leuk dat jullie zo'n fijne, gelukkige dag hadden. Je had een mooi kaartje voor haar gemaakt. Dit kaartje is ook erg mooi voor deze leeftijd!
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi feest zal dat zijn geweest en jouw jurkje voor Evi vond ik prachtig.
    Wat een lief schudkaartje is dat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superlief kaartje is het geworden.
    Echt een mooi kaartje voor een 4-jarige.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach zo lief.
    Dit is een heel mooi kaartje geworden Caroline.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'L' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke schudkaart met dit lieve plaatje. Zo herkenbaar die kleine Elza prinses!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superlief kaartje voor je nichtje, mooi gedaan hoor.
    Fijn dat jullie genoten hebben van het feestje van Evi met prachtig weer.
    Het verhaal van de Elsajurk is herkenbaar hoor haha, die meiden zijn ook allemaal hetzelfde. Ik gaf Anna ook eens een Bellajurk…ook zo’n leuke haha.
    Tim viert zn verjaardag zondag de 8e en ik zag ook nog hoge temperaturen. 🤞🏻 Margaux is een week later jarig dus vieren ze het samen.
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, wat een leuk verhaal. Ik zie het voor me. Natuurlijk moet de Elsajurk dan aan.
    gelukkig dat hij onhandig was voor het springkussen.
    Je kaartje is erg leuk! Ik heb schudmateriaal besteld, dus meedoen ga ik vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooo dat was genieten en ja die Elsa jurk met diadeem (herkenbaar)….daar kan zelfs oma’s zelfgemaakte jurk niet tegenop hihi.
    Je kaartje is schitterend, deze uitdaging laat ik voorbij gaan,niet mijn ding xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline