Pagina's

maandag 16 oktober 2023

Mannenkaartjes

 Hoi allemaal,

Zaterdag vierden we de verjaardag van mijn zwager die 70 jaar werd. Het mooie herfstpapier is van Craft o clock, plaatje van Syta gemat op een alimal.
De tekst van Card Deco en de basis is een mal van SL.

***
 
Ook de vriend van mijn nichtje is deze week jarig en hij ontvangt deze kaart. Papier van SL, plaatje van Syta, tekst van Craft emotions en MD. De basis is een mal van DDBD.

 


Fijne dag!

En de laatste tijd heb ik moeite met reacties plaatsen. Ik heb mijn geschiedenis al gewist en alles opnieuw weer ingelogd maar helaas soms lukt het me gewoon niet en zegt Blogger: log in met google. Dat ben ik al en soms lukt het wel om alleen met mijn naam te reageren, dan zie je geen foto van mij. Of hij zegt dat mijn reactie niet geplaatst kan worden, heb ik net een heel bericht zitten tikken....Heel raar dus sorry, ik zie dus wel jullie kaartjes maar het lukt gewoon niet altijd bij iedereen.....



13 opmerkingen:

  1. Twee leuke mannenkaarten Caroline.
    Mooie plaatjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaarten! Datzelfde probleem had ik ook. Ik gebruik nu een andere internet browser en het is opgelost bij mij 😀

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie stoere kaartje met het leuke plaatjes en details
    gelukig heb ik op het moment geen problemen meer met blogger heb ook dat zelfde gehad ook net als Lisanne een andere browser ik hoop voor jou dat het opgelost wordt, tot nu toe heb ik jou reacties bij mij gewoon gezien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoere kaarten heel mooi zijn ze. Hopelijk is gauw alles opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herken dit probleem . Had het laatst ook even… ook na het wissen van de geschiedenis… maar het heeft zich daarna gelukkig weer opgelost. Vervelend als de computer niet wat je zelf wil… Je laat ons mooie mannenkaarten zien. Succes ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave mannenkaarten heb je weer gemaakt en dat reageren blijft een probleem bij mij ook, dan moet ik mijn naam invoeren, anders reageer ik anoniem..zucht..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie mannenkaarten Caroline. Dat probleem heb ik gelukkig nog niet voor gehad. Succes ermee.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Caroline, dat probleem heb ik nou al een jaar, precies hetzelfde!
    Jouw kaarten zijn prachtig…heel leuk voor een mannenkaart, top gedaan!
    Sterkte met blogger, ik maak me er niet meer druk om.
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave mannenkaarten.
    Heel vervelend met dat reageren, zeker als het niet lukt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2 mooie kaarten om op te eten 😉
    Leuk gedaan!
    Lastig dat het reageren niet goed gaat. Soms heeft Blogger kuren en kun je er zelf niks aan doen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je maakte 2 prachtige mannenkaarten Caroline! Ow ow is blogger weer bezig 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig gedaan,
    this is so nice.
    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Webshop: Claudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die Männerkarten sind toll geworden. Craft o Click habe ich noch nie hier gesehen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline