Pagina's

maandag 2 oktober 2023

Bloemenkaartjes

 Hoi allemaal,

Ik heb nog veel kaartjes te laten zien dus hier komen er een aantal. Ik heb er het thema bloemen van gemaakt.





Het belooft weer een mooie dag te worden vandaag. Net alvast even heerlijk de ramen binnen gezeemd (ik heb een glazenwasser die alles buiten altijd doet, ook beneden, heerlijk!) en zo even een lekker ommetje maken na de koffie naar het tuincentrum om wat plantjes te kopen. Ik zag er net een aantal die echt niet meer kunnen haha

Fijne dag!




12 opmerkingen:

  1. De een is nog mooier dan de ander, Caroline.
    Ik ben nog luxer dan jij. Voor buiten heb ik een glazenwasser en binnen doet mijn hulp het. Tja, je moet wat verzinnen om tijd over te houden om te freubelen, toch?
    Veel plezier in het tuincentrum.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie serie bloemenkaartjes, fijn dat je ramen weer spik en span zijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt en wat een voorraad, mij lukt dat niet ..ik ben al blij als ik de verjaardagskaarten klaar krijg,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaartjes Caroline…mooi gemaakt ook!
    Ik heb ook een glazenwasser maar volgens mij laat hij het afweten…we zien hem maar niet verschijnen en binnen moet ik het helaas zelf doen wat niet altijd goed lukt met 2 artrose duimen! 🙈 Helaas geen hulp te krijgen!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo ontzettend leuk gemaakt. Een hele fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie serie bloemenkaarten.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke serie bloemenkaarten! Ik heb hier thuis sinds kort ook een glazenwasser;-) En ik ben heel tevreden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een hele mooie serie bloemenkaarten gemaakt. Ze zien er erg mooi uit. Ik heb tijd genoeg om de ramen zelf te doen. Binnen doe ik ze zelf altijd en buiten soms. En als ik zelf

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. geen tijd heb.. Dan doet mijn man het. Handig zo'n hulp erbij. Groeten Trijntje

      Verwijderen
  9. Heel mooie serie kaarten! Ik snap dat je ze bloemen als thema hebt gegeven.
    Ik heb ook een glazenwasser voor buiten: Peter! Vindt hij leuk!
    En wat was het een mooie dag! We aten buiten....op 2 oktober. Vreemd, dat wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende bloemenkaarten en allemaal anders…top! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooie serie en allemaal zo lekker verschillend! Bloemen op je kaarten en vast weer nieuwe plantjes in je potten buiten 😀
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline