Pagina's

zondag 29 oktober 2023

12,5 jaar getrouwd

 Hoi allemaal,

Gistermiddag vierden we dat mijn neef 12,5 jaar was getrouwd. Hij en zijn vrouw wilde graag geld voor een nieuwe koffie/espressomachine.
Voor mijn zwager en schoonzus moest ik een kaartje maken (niet zijn ouders) in dit thema. Papier van Noor!Design, plaatje van Syta gemat op een alimal. De tekst is van MD en Ali. De basis is een mal van Decotime.


 ***

Ook voor mezelf maakte ik een kaartje in dit thema. Ik heb er naast de foto's ook een filmpje bij gedaan. Ik heb hier papier gebruikt van Reprint en ook plaatjes van Syta.Het voorbeeld heb ik bij Nicolette nagemaakt. De voorkant was ik vergeten op de foto te nemen dus die heb ik even vanuit het filmpje gemaakt.




Fijne dag!




13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten maakte je en zo toepasselijk!
    Door het filmpje is het nog beter te zien hoe mooi deze is 👌

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten passend bij het cadeau dat ze willen kopen. Mooi model van de tweede kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje passend bij het thema van het cadeau wat ze willen hebben
    ook je tweede kaart is leuk geworden met de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk gedaan Caroline.....prachtige kaartjes heb je gemaakt!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaarten Caroline.
    Tof om deze bij het cadeau te laten passen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten. Leuk model . En toepasselijk bij het cadeau met deze mooie plaatjes. Het apparaat zal vast zelf wel malen….. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke serie koffiekaarten Caroline.
    Leuke modelletjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn Oma had ook zo'n koffiemolen, sindsdien is er wel heel veel veranderd en er zijn nu allerlei koffie machines en een mooi kado voor ze om aan te schaffen voor het geld kado! Mooi kaartje erbij en maakte er zo samen helemaal een koffie feestje van! Fijne middag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt 2 prachtige, toepasselijke kaarten gemaakt Caroline. De video maakt het nog mooier..😊
    Nog een fijne zondag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtige kaarten, en wat een leuk modelletje is de tweede!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn mooie kaarten geworden en leuk dat je de cadeau wens van het stel op de kaarten hebt verwerkt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk model Caroline. ik heb het filmpje even bekeken, zo leuk! Je kaarten zijn allemaal weer heel mooi! En ik snap we dat naaien ook erg leuk is, dus je je tijd wat moet verdelen. Maar je bent gewoon lekker creatief bezig. Heerlijk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hel leuke koffie kaarten en ook mooi papier gebruikt .
    Het filmpje ga ik een andere keer kijken als ik wat meer tijd heb.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline