Pagina's

donderdag 12 oktober 2023

Kerstkaartje week 41

 Hoi allemaal

Op de valreep wil ik nog even mijn kerstkaartje van deze week laten zien. Ik heb hier mijn vakjesmal van MD voor gebruikt en de helft doormidden gesneden. Zo krijg je twee kleine kaartjes.



Deze kaart doet mee bij:
52weekstochristmas

Vandaag had ik een extra oppasdagje omdat Eline en Lianne een paar dagen naar Wenen zijn. Gisteren was het zulk heerlijk weer en vandaag heel de dag regen. Dus de tent vandaag in de kamer opgezet en zo kon Evi heerlijk spelen!

Fijne avond!


 

 


18 opmerkingen:

  1. 2 hele mooie kaartjes met prachtige plaatjes en de tekst past er ook zo goed bij.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes. En gezellig een tent binnen, samen spelen met Evi.
    Ik mag morgen op Ella passen, zin in!
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee heel mooie kaartjes heb je gemaakt met een mooie tekst.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo ben je meteen twee leuke kaartjes rijker! Een tent in de kamer is ook heel erg leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee en meteen twee super leuke kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig die kleine kaartjes! Mooi gemaakt. Gezellig met de kleinkinderen bezig zijn. Gezellig dat je toch nog meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vandaar dat kleine Evi op vakantie ging hihi ik moest zo lachen om de foto!
    Je kaartjes zijn erg mooi Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk idee om de mal zo door de midden te snijden! Je hebt er erg mooie kaarten van gemaakt! Gezellig zo'n logee, geniet ervan wat je ook vast en zeker doet :) Een tent blijft leuk, hier spelen de meiden ook graag in een tent binnen... En soms ook handig om even snel speelgoed in op te ruimen ;)

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaartjes met de leuke mal leuk dp en leuke plaatjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk bedacht om de vakjesmal te halveren en 2 kleine kaartjes te maken, Caroline! Ze zijn erg leuk geworden.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee prachtige kerstkaarten Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee hele mooie vakjes kaarten heb je gemaakt. Handig om iets aan de mal te veranderen. Leuk xo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk verzonnen, en zo heb je twee lieve kleine...prachtige kaartjes!!!
    Gezellig dat je er weer bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. Genieten als je een extra dagje mag oppassen. Bedankt dat je deze weer meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat slim om de mal in twee delen te maken, zo heb je 2 mooie kaartjes.
    Dat was weer lekker genieten met de meisjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie kaartjes, leuk die zachte kleurtjes!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze wekelijkse challenge.
    grtz Colien 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze kleinere kaartjes zijn tof!!!! Is toch ook super om te maken. Helemaal leuk. Die kleine kaartjes zijn ook altijd leuk om bij een cadeautje in te stoppen.

    Heerlijk zo'n oppasdagje. En dan die tent! Wat is dat toch altijd leuk, helemaal als het buiten vies en nat is en dan lekker in je tentje. Ik vond dat vroeger toch ook altijd geweldig.

    Wie weet ga ik dat ook nog eens ga doen. Een tent in de kamer en dan lekker borduren in mijn tent. Bordje ervoor met niet storen, behalve als manlief een puntje appelgebak naar binnen schuift hahaha.

    Ik las dat jij zelfs 200 jaar moest worden om je spulletjes op te maken. Ik dacht al dat ik de enige was hier hihih. Druk aan het opruimen en tegelijk vul ik de lege ruimte alweer op met nieuwe malletjes en plaatjes. Vrrrrrrrreselijk hahaah.

    Wens je een fijne zondag en groetjes, Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline