Pagina's

donderdag 5 oktober 2023

Kerstkaartje week 40

 Hoi allemaal,

Week 40, ja het gaat toch echt weer snel hoor, ieder jaar weer. Ik heb al aardig wat kerstkaartjes gemaakt maar ik weet dat ik er voor de verkoop ook weer een hoop kwijt ben (dit weekend al) dus ik moet nog even door. Ik heb deze week voor een schudkaartje gekozen met het leuke papier van MD, tekst van Studio Tanja. De labelkaart en schudvenster zijn ook van MD.


Deze kaart doet mee bij:
52weekstochristmas
4-seasonchallenge
Kerst/Christmas

Fijne dag!



26 opmerkingen:

  1. wat een mooi schudkaartje met het leuke dp en mooie plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje. Ik moet ook flink aan de bak, maar gelukkig gaan we binnenkort samen even weg en dan gezellig samen kerstkaarten maken.
    Tot snel.
    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk label met de schudbol! Veel succes met de verkoop!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een hele mooie schudkerstkaart gemaakt. Succes met de verkoop van je kerstkaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk vind ik je kaart!, Hier ook nog niet genoeg kerstkaarten. Moet er ook nog voor de kerstmarkt in dec maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke schudkaart, Caroline. Succes met de verkoop dit weekend. Ik heb ook nog niet genoeg kaarten klaar.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf kaartje heb je gemaakt Caroline, ziet er leuk uit zo!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk labelkaartje en ook nog een schudgedeelte erbij! Knap gedaan hoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig schudkaartje, lekker als de verkoop goed gaat maar dan moet er inderdaad ook weer worden bijgemaakt.
    Gezellig dat je er bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kerst-schudlabel heb je gemaakt Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie schudkaart Caroline. Leuk dat vrolijke dessin-papier erbij. Succes met de verkoop van je kaarten.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk label met het schudgedeelte. Leuk schudmateriaal heb je gebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geen wiebel maar wel een prachtig schudkaartje gemaakt!!! Ja, er werd flink geknutseld vanmiddag door Vayenn, heel gezellig was het weer 🥰
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi schudkaartje heb je gemaakt op het label.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je label is heel mooi geworden met dat schudgedeelte erop.
    groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd mooi een schudkaartje als kerstkaart, zo lekker winters,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige schudkaart!
    Leuk model zo'n globe.
    Succes met kaarten maken voor de verkoop.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke labelkaart met het mooie schudgedeelte Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg leuk !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Had mijn lijst met Blogs op 'laatste update' staan, maar dat werkt blijkbaar niet. Schijnt een nieuwe Blogger te zijn. Nou ja nieuw..........voor mij dan haha. Heb kaartjes van jou gemist van een hele week! En er staan meteen een stel kaartjes op je blog.

    Wat heerlijk weer even snuffelen en inspiratie op doen. Ik word altijd zo blij van al je kaartjes! Heerlijk zo'n berg kunnen maken voor de verkoop, doe ik ook. Al gaat het soms aan mijn hartje als de mooiste worden gekocht.

    Maar ja alles bewaren is ook weer zo wat. Gelukkig hebben we er nog foto's van hihi

    Een fijne week en tot een volgende keer.

    Groetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Caroline! Ik ken het! Genoeg kerstkaarten maar als collega's eenmaal bij me kopen,moet ik toch weer aan de slag. Maar ook een mooi compliment,dat je kaartjes in de smaak vallen. Erg leuk is deze, èn gaaf shaker materiaal! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor onze shaker challenge bij 4-Season Challenge Blog.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline