Pagina's

dinsdag 6 februari 2024

Van harte

 Hoi allemaal

2 weken geleden was mijn broer jarig en zijn we met mijn ouders naar Roermond gereden. Mijn vader rijdt niet zo graag meer zulke lange afstanden dus zo konden we gezellig met zijn vieren in 1 auto. Mijn broer is wel een echte klusser dus het plaatje vond ik wel toepasselijk. Ook gemaakt van het papier van Mintay Papers, garage. De tekst is van Card deco en de basiskaart is van Decotime


Deze kaart doet mee bij:
papercraft-challenges
creativecraftinguncles

Fijne dag!

 

17 opmerkingen:

  1. Heel leuk gemaakt voor Eric!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de stoere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk stoere kaart voor de jarige klusser.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een stoere kaart voor de klusser.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en toepasselijke mannenkaart Caroline! Gaaf gedaan zo.
    Fijne dag nog.
    GROET en Voorspoed, Wilma.🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé das een leuke kaart
    Oh, this is so cute
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoere, toepasselijke kaart voor je broer!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en vooral stoere kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuke stoere mannenkaart voor je broer, gezellig met z’n allen die lange rit in 1 auto xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie verjaardagskaart met toepasselijk plaatje voor je broer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah deze is mooi! Heel stoer. En fijn dat jullie samen konden rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel stoer mannen kaartje en zeker als het voor een klusser bedoeld is.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great card for someone who is a handyman! Excellent masculine card (have you seen the masculine card challenge called The Male Room?). Thanks for playing along with Papercraft Challenges. X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie en stoere kaart! Kaarten met een persoonlijk tintje zijn altijd het leukst. Gezellig zo samen naar Roermond.

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie en stoere kaart…leuk dit dp! Fijn dat jullie met zn vieren konden rijden, wel zo gezellig!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline