Pagina's

vrijdag 2 februari 2024

30 jaar!

 Hoi allemaal,

Vandaag weer een kaartje met het leuke papier van Mintay Papers, Garage. Dit keer voor de oudste zoon van Nicolette die van de week jarig was. Hij is 30 geworden dus dat moest zeker op de kaart. Martijn houdt veel van muziek, echt een aanwinst als je iemand nodig hebt voor een pubquiz haha en dit plaatje vond ik precies bij hem passen. Ook de klok vond ik wel passend want Martijn houdt wel van alles goed geregeld hebben. Aan de binnenkant heb ik nog een leuke stempel gebruikt van Joy met daarop een leuke tekst van MD. De andere tekst op de voorkant is van Crealies


Deze kaart doet mee bij:
craftrocketchallenges
creativecraftinguncles
girlzmakesguyzcards

Fijne dag!

 

17 opmerkingen:

  1. dees is zo leuk, tof gedaan. Je zou ook nog kunnen meedoen met onze challenge bij Girlz makes guyz cards. thema is alles mag, deze maand.
    Very sweat card.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart heb je voor deze jongeman gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart voor de jarige neef
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi stoer kaartje laat je zien…erg leuk gedaan!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje voor Martijn en Caroline ook nog gefeliciteerd met de jarige neef en ook met je man Arie want las bij je zus dat die ook jarig is geweest!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart voor de jarige Caroline
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart voor Martijn met zoveel persoonlijk dingen erop.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje voor de jarige. Mijn oudste zoon is ook een echte muziekliefhebber. Ik ben eens mee geweest naar een quiz omdat er iemand uit zijn team ziek was. Ongelooflijk, hij hoort twee seconden een muziekfragment en hij weet gelijk de titel en zanger of groep 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart. Mooie kleuren, papiertjes en de persoonlijke toevoegingen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart voor Martijn! En zeker met een kroonjaar moet de leeftijd erop,vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart voor de jarige Martijn Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje met het leuke design papier en de leuke details, stoer hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is realy amazing. So nice. Well done Thanks for entering you card at Girlz Makes Guyz Cards
    Supertoffe kaart, echt geweldig Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Makes Guyz Cards
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful card!!! Thanks so much for participating in our GIRLZ MAKES GUYZ CARDS challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele gave kaart voor Martijn.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline