Pagina's

zondag 4 februari 2024

Er is er een jarig!

 Hoi allemaal,

Vandaag een creatief kaartje die ik laatst heb gemaakt voor de voorraad. Ik heb papier gebruikt van de Action. Plaatje van Syta. De ronde mal is van DDBD en daarop ronde mal van Crealies verwerkt. De tekst is van MD.

Deze kaart doet mee bij:
cheerfulsketcheschallenge

Nog even een update over Evi, ik kreeg wat vragen hoe het met haar gaat. Het gaat heel goed met haar! Haar oogje heeft alle kleuren van de regenboog gehad maar is nu bijna weggetrokken. Verleden week controle bij de oogarts gehad en alles zag er goed uit. Volgende maand nog terug naar de neuroloog.
Wel merken we dat ze wat 'banger' is geworden op klimtoestellen en snel zegt dat ze het niet kan en niet durft. Even geruststellen en dat gaat het gewoon goed! Dit zal tzt wel weer over zijn want ze is zo'n klimmer haha.

Fijne zondag!

 


20 opmerkingen:

  1. Super leuk en origineel. Goed dat het met Evi beter gaat. Dat klimmen komt vanzelf wel weer. Even terug vertrouwen erin krijgen. Met de tijd gaat het wel lukken.
    What a sweetie. I love it.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh,wat is dit een gaaf kaartje Caroline, fijn dat de kleine meid er behalve wat schrik en 'bont' oogje niets aan over heeft gehouden!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie maakte je in het mooie rood…heel leuk plaatje ook! Fijn dat Evi goed is opgeknapt, ik vond het wel heftig toen ik het las. Is ze nou tussen de treden door gevallen, dat was niet helemaal duidelijk!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk deze "creatieve" kaart met rood in de hoofdrol Caroline. Fijn dat Evi goed opgeknapt is en natuurlijk zit de schrik er bij haar nog in. Ik schrok ook toen ik het alleen maar las..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk deze creatieve kaart met rood in de hoofdrol Caroline. Gelukkig is Evi goed opgeknapt en logisch dat de schrik er nog goed in zit bij de kleine meid. Ik schrok al zo toen ik het alleen maar lás..
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooie kaart gemaakt. Mooi plaatje en leuk opgemaakt. Fijn dat alles goed gaat met Evi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Caroline .
    Dankjewel voor het meedoen bij cheerful.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi !!!
    Fijn dat het goed gaat met Evi !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart Caroline en fijn dat het goed gaat met je kleindochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart in wit en rood. Leuk dat je aan de slag ging met onze sketch van Cheerful Sketches ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart met de rode accenten. En leuk zoals je de sketch hebt verwerkt op een ronde kaart.
    Fijn dat het goed gaat met Evi!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke ronde kaart met dit mooie plaatje en de extra klosjes. Gelukkig gaat alles goed met Evi. De schrik zal nog wel even blijven, maar dat zal ook wel voorbij gaan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart voor een creatieveling.
    Gelukkig dat het goed gaat met Evi. Dat was wel even schrikken. Logisch dat ze even wat angstig is, maar dat zal wel slijten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En dan vergeet ik je nog te bedanken voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeh....gelukkig. Ik heb nog even teruggelezen en dat was wel behoorlijk schrikken.
    Je kaart is heel gaaf. Ik houd wel van dat rode!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi kaartje.
    Ik ken het papier niet wat je hebt gebruikt voor dit kaartje maar is wel heel mooi.
    Gelukkig gaat het weer beter met Evi, het blijft altijd schrikken als die kleintjes vallen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterende kaart met dit mooie papier en de kleine meid heeft het er goed vanaf gebracht gelukkig 😓

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje met de rode tinten en leuke plaatje en leuke details
    fijn dat het met Evi beter gaat, gelukkig is het goed afgelopen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel leuk kaartje Caroline!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie kaart
    bedankt dat je mee hebt willen doen met onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline