Pagina's

donderdag 1 februari 2024

De letter M op je kaart bij 2Sistersontheblog

 Hoi allemaal,

Ben ik nog een keer vandaag maar nu met mijn kaartje voor onze nieuwe challenge  bij 2Sistersontheblog.
Deze maand willen we graag een M zien op je kaart. Ik heb een motor op mijn kaartje gemaakt met het papier van Mintay papers, Garage. Een leuke stoere mannenset met bijpassende plaatjes en labels.


 

Deze kaart doet mee bij:
girlzmakesguyzcards

Er zijn zat dingen te verzinnen met de letter M, zoals bijv. mok, meubels, margriet, madelief, mug, maan, mouw, molen. Ik hoop dat jullie weer mee gaan doen!

Fijne dag!


19 opmerkingen:

  1. Een leuke stoere kaart. Ik ga proberen mee te doen deze maand!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige motor kaart en mooie DP gebruikt
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele gave kaart voor ons blog.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stoer label. De materialen zijn erg mooi.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super stoer label met de motor!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met de moter Caroline
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig label. Heel stoer met die motor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk je kaartje.
    Very sweat card.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke inspiratie kaart voor de gezellige nieuwe challenge Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie stoere mannenkaart. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is zeker stoer…leuk gedaan hoor!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi stoer label, zal eens kijken of ik iets kan bedenken met de letter M.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk deze stoere kaart met een motor.
    En een challenge waar je veel mee kunt verzinnen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke en stoere kaart heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige stoere mannenkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is realy amazing. So nice. Well done Thanks for entering you card at Girlz Makes Guyz Cards
    Supertoffe kaart, echt geweldig Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Makes Guyz Cards
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Awesome!!! Thanks so much for participating in our GIRLZ MAKES GUYZ CARDS challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline