Pagina's

dinsdag 29 augustus 2023

Nog meer bloemenkaartjes

 hoi allemaal,

Vandaag een kaartje die ik natuurlijk weer vergeten was in te sturen bij een challenge, die van Cheerfull dit keer. Ik laat hem toch zien. Het plaatje is van Gerda, erachter een ronde mal van MD. Het papier is van Paper Heaven en Craft & you. Tekst is van MD.


***

En nog maar een ander bloemenkaartje. Plaatje van Syta gemat op een alimal. Randmal van Noor!Design, vlinders van Joy!Crafts. De basiskaart is van DDBD, zoals jullie misschien wel weten een favoriet modelletje van mij. Papier is van SL.

***

En de laatste bloemenkaart heb ik naar mijn "oudste' vriendin en haar man gestuurd die 11 jaar getrouwd waren in april. Plaatje van Syta gemat op een alimal, papier van Craft & You, tekst van Carlijn, vlinders van Joy!Crafst en de bloemenmal van MD. En de basis is van SL.


Fijne avond!



9 opmerkingen:

  1. Je laat ons weer hele mooie kaarten zien. Ik hou zelf veel van bloemen plaatjes. Je hebt er moio papier bij gevonden. Z3 zijn alle drie even mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes zijn het geworden, echt top en mooie kleurencombinaties!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige serie kaarten Caroline.
    Jammer dat je te laat bent voor de challenge bij Cheerful met deze mooie kaart.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes CAroline!
    Mooie kleurencombi heb je gebnruikt.
    Wat jammer dat je net te laat bent met je kaart je voor onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn 3 heel mooie bloemenkaarten! Jammer dat je net te laat was voor Cheerful met de eerste kaart. Mooie combi van kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat laat je weer een mooie serie kaartjes zien Caroline....heel leuk allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten heb je hier weer Caroline, erg mooi gedaan!
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie bloemenkaarten ! Jammer dat je kaartje voor Cheerful te laat was. Dat heb ik ook al wel gehad. Je maakt een kaart naar aanleiding van een challenge, en dan vergeet je ze te posten - haha ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline