Pagina's

donderdag 17 augustus 2023

Kerstkaartje(s) week 33

 Hoi allemaal,

Vandaag weer de wekelijkse kerstkaart en weer met papier van craft o clock. In mijn vakantie had ik dit mee omdat ik het graag 'op' wilde maken. Er zou nl nieuw aankomen. Jullie kunnen dit zien bij Nicolette die vandaag hiermee een kaartje plaatste. Dus mijn oude papier moet op!!!!! Ik laat er meteen een aantal zien.


deze kaart doet mee bij:
kerst/christmas
52weekstochristmas

En ik ga zo even lekker de tuin in, nieuwe plantjes gekocht en wat grote graspollen eruit die in de loop der jaren heel wat overwoekerd hebben. Het is nu nog een heerlijke temperatuur.

Fijne dag!



20 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je met het mooie papier gemaakt. En succes met de tuin, zal weer heerlijk opknappen.
    Tot morgen,
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo jij bent er even goed tegenaan gegaan, wat een prachtige kaarten.
    En ja de tuin is lekker 's ochtends of 's avonds om erin te werken, doe ik hier ook.
    Fijn dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige serie kerstkaarten Caroline.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent goed productief geweest met dit mooie papier. Je hebt het heel mooi op gemaakt. Het is een hele mooie serie kaarten geworden. Ik heb een kastje van mijn moeder gekregen daar heb ik mijn papier nu in.. Heb nog heel wat… Dus ik probeer zo weinig mogelijk te kopen. Dus geen nieuw papier van Craft o clock. Al is het prachtig! Soms lastig hoor om je niet te laten verleiden….succes in de tuin. Wij gaan naar het skûtsjesilen. Gelukkig is er meer wind dan gisteren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaartjes met het mooie dp en de leuke details
    succes in de tuin vanmiddag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaartjes, je bent goed bezig geweest!
    Succes in de tuin het is er perfect weer voor!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier bij ons is het koud en bewolkt, echt fris.
    Je hebt hele mooie kerstkaarten gemaakt met het papier.. Ik vind de stempeltjes van Leane echt leuk en ook handig dat ze klein zijn,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie kaarten laat je zien. Ik vind het knap dat je een serie papier helemaal op maakt, dat lukt mij niet, ik wil dan weer met wat anders bezig.
    Veel plezier met je tuinwerkzaamheden, daar is het nu heerlijk weer voor!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten met dit prachtige papier.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een prachige serie gemaakt met dit papier! Zo schiet het lekker op met dit blokje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaarten heb je gemaakt Caroline met dit gave DP. Ziet er fijn uit zo!
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten met dit mooie DP !
    Succes in de tuin !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie serie kerstkaarten Caroline. Dit is ook heel mooi dessin-papier hoor. Je hebt er meteen weer een aantal op voorraad.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige serie kaarten heb je gemaakt met dat mooie papier. Ik heb het nog liggen en tot mijn schande nog niet gebruikt. Dus zal er maar snel eens mee aan de slag gaan.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaarten joh!
    Superbedankt voor je mooie kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige serie kerstkaarten laat je zien…heel mooi met het mooie papier!
    De tuinklusjes zullen inmiddels wel gedaan zijn!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat heb je weer heel mooi gedaan! De voorraad kerstkaarten groeit gestaag.
    Lieve groet, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje schud jij ze uit je mouw ofzo….stuk voor stuk erg mooi Caroline!
    Is de tuin mooi geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo, dat is een prachtige reeks kaarten met je "oude" papier, Caroline! Grappig dat je er de vaart in zet omdat er een nieuwe papierlijn uitkomt.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kerstkaarten Caroline! Wat heb je prachtig 'oud' DP gebruikt.
    Las in je andere bericht dat je tuin weer picobello is...... ik ben inmiddels alweer bezig met de achtertuin 🙈😂.... verveel me nooit 😏

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline