Pagina's

zaterdag 5 augustus 2023

gefeliciteerd

 Hoi allemaal,

Op de laatste dag van juli is mijn 'oude' baas jarig en natuurlijk kreeg hij nog een kaartje. Ik heb al eens gezegd dat we nog regelmatig contact hebben dmv etentjes en dan is de wijn altijd wel een onderwerp van gesprek dus dit jaar werd het een wijnkaart. Ik heb weer wat oude papierblokjes opgezocht en dat was deze van Authentique. Het plaatje is van Syta gemat op een alimal net als de wijntak die rechts over het plaatje zit. De tros druiven links is van MD net als het wijnvat. De wijnglazen zijn van JoyCrafts en de tekst is van Crealies.


Deze kaart doet mee bij:
daisychainchallenge
craftycalendarchallenge

 En leuk om jullie reacties te lezen op mijn kerstkaartje met ijswinter van 1979. Ik wist het jaartal niet meer precies maar jullie wel!

Fijne dag!



13 opmerkingen:

  1. Prachtige wijn kaart voor je oude baas Caroline.
    Ja , het barre winter weer was in 1979.
    Ik herinner het me nog goed.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi.... wat leuk. Dit snapt hij natuurlijk meteen!
    Het is een heel mooi kaartje! Leuke sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, leuk gedaan met het wijnthema! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het wijnthema leuk dp en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou het thema kan hem niet ontgaan…superleuke kaart Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart met het wijnthema. Het papier past er heel mooi bij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart voor de jarige Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart, altijd handig dat je een thema weet waar de ontvanger van houd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is erg mooi geworden. Leuke opbouw van de kaart, hihi.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. War een prachtige wijnkaart voor je oude baas. Heel mooi designpapier! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart met mooi DP en leuke details. Vind de glazen op het wijnvat erg leuk.
    Ik ben voor onbepaalde tijd GDT bij Daisy Chain. (ik hoef nu niet te reageren, want dat vind ik te veel tijd kosten).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige en toepasselijke kaart heb je gemaakt Caroline. Mooie, toegevoegde details en plaatje heb je gebruikt.
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello, what a wonderful card you have made - loving all the details! Thanks for joining in with us at Crafty Calendar Challenges this month, Sarah - DT.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline