Pagina's

donderdag 3 augustus 2023

Kerstkaart week 31

 Hoi allemaal,

Wie herinnert zich nog de hele strenge winter van eind jaren 70? Wij gingen altijd zondags naar de kerk, met de auto maar toen we weggingen moesten we al glijdend naar de auto die voor de deur stond. Toen we allemaal zaten durfde mijn vader niet weg te rijden en konden we weer naar binnen. Dat vonden wij als teeners natuurlijk niet erg haha. Mochten we een keertje thuisblijven van de kerk. Dit plaatje deed me hieraan denken toen ik bezig was. Het huisje is ondergesneeuwd en dat was het toen ook!
Ik ben nog even op zoek geweest naar de foto maar die zit in de albums bij mijn ouders......

 

Deze kaart doet mee bij:
52weekstochristmas (week 31)
52weekstochristmas (challenge)
craftygalscornerchallenges
Kerst/christmas

 Fijne dag!



17 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke herinnering, nee inderdaad als tiener dacht je ...mooi keertje niet.
    Jammer dat de winters nu niet meer zo wit zijn.
    Mooie kaart heb je erbij gemaakt.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet het nog wel inderdaad, vooral omdat we dan niet naar de kerk hoefde. Een mooie kaart.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met een mooie herinnering. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het winterse plaatje ja die herinnering heb ik ook wel in de sneeuw naar de kerk wij gingen dan wel en dan zat je in een bijna lege kerk haha
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke herinnering .
    Mooi bijpassend kerstkaart Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me nog een oud en nieuw herinneren, waar ook heel veel sneeuw lag, 2e helft jaren 70. Ik danste met mijn nichtjes rond een berg sneeuw waarin we vuurwerksterretjes hadden staan... Wat een feest inderdaad om een zondag niet naar de kerk te kunnen, vanwege de sneeuw! Leuke kaart maakte je bij je herinnering, Caroline!
    Bedankt voor het meedoen aan onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, leuke herinnering. Je hebt er een leuke winterse kaart bij gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha,,ik zie jullie al gaan en stiekem blij dat het een keer niet hoefde. Een mooi sfeervol plaatje heb je bij de herinnering gezocht Caroline. Een mooie kerstkaart.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, om al die herinneringen te lezen. Je hebt er een mooie kaart voor gemaakt Caroline. De kerstbal blijft een hele gave stans ook. En fijn bijpassend DP heb je gebruikt!
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die winter herinner ik me nog heel goed! Hier in het noorden waren hele dorpen van de buitenwereld afgesloten. Wij liepen iedere dag naar mijn opa en oma en namen de sneeuwschep mee want er waaide zo veel sneeuw tegen hun deur aan dat deze van binnen niet eens open kon.
    Je kaart is erg leuk en past precies bij die verhalen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi is je kaart geworden! En wat een herinnering het was me ook een winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihihi.... ik zie het gewoon voor me. Het was 1979 en dat herinner ik me ook nog heel goed. We hadden twee dagen geen school en iedereen liep overal naar toe, want de bussen reden niet en je kon zelf niet fietsen. Dat gaf wat saamhorigs....
    Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik was in 1979 zwanger van Femke en weet dat wij naar onze ouders/schoonouders zouden gaan met de auto, maar het was toen zo glad en mistig dat ik voor de auto uit moest lopen. Uiteindelijk zijn we maar omgedraaid en hebben gebeld dat we niet kwamen.
    Jouw herinnering heb je mooi verwerkt op je gave kaartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart. Met vriendelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje heb je gemaakt bij je mooie verhaal Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk verhaal !!!!
    Mooie kaart!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterende kaart bij je dierbare herinnering Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline