Pagina's

zondag 23 juli 2023

Zomaar kaartjes

 Goeiemorgen allemaal,

Mijn moeder vroeg afgelopen week of ik wat kaartjes voor de zorg wilden maken. Ik ben meteen aan de slag gegaan en heb er 4 gemaakt. Ze wilde er 3 hebben, kan ze kiezen. De 1e eerste heb ik met de sketch van cheerfulsketcheschallenge gemaakt. Papier is van de action en plaatje van Syta in een mal van Crealies. De tekst is van Craft Emotions

Deze kaart doet ook mee bij:
seizethebirthday

***

Het tweede kaartje is ook met papier van de Action en plaatje van Syta gemaakt. De bloem is van MD.

***

De derde kaart is ook met papier van de Action en plaatje van Gerda gemaakt. De tekst is van MD en de bloemetjes van Joy!Crafts.


 ***

Het laatste kaartje is gemaakt met papier van MD net als het kader en de bloemetjes. Het plaatje is van Syta en de tekst van Leane de Graaf.

 Deze kaart doet mee bij:
girlzrebelchallenge

Fijne dag!


 

18 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje met de schets van Cheerful Sketches. Bedankt voor het meedoen. Ik vind dat stippeltjespapier er erg leuk bij!
    Ook je andere kaartjes zijn stuk voor stuk pareltjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Caroline, dat wordt nog moeilijk kiezen voor je Moeder.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie zo! Ik denk dat jouw moeder ze alle vier neemt, niet te kiezen natuurlijk. Knap hoe je elk plaatje hebt afgestemd met het dp (of andersom, kan ook natuurlijk 😄)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten zijn dit geworden Caroline, alles erg mooi op elkaar afgestemd!
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal mooie gezellige kaartjes voor je moeder, ze neemt ze vast alle 4 haha
    Groetjes
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt hele mooie kaarten voor je moeder gemaakt. Moeilijk kiezen want ze zijn allemaal erg mooi. Het papier van de action past mooi bij de plaatjes. Ik heb dit blok ook meegenomen. Zulke mooi papier. En paars is vaak lastig te vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie teeks kaartjes, mooi papierblok! Moet dringend nog eens naar de Action zo te zien...
    Fijn dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    Groetjes
    Nancy CSC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaartjes met de mooie kleurtjes dp en de mooie plaatjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaartjes.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie serie heb je gemaakt met leuke plaatjes en het papier van Action, ik blijf het mooi papier vinden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke serie kaarten Caroline.
    Mooie plaatjes en ook mooi design papier.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful sketches.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie serie zo .....denk dat ze alle 4 wel wil hebben...
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Caroline, wat een mooie serie bloemenkaarten heb je gemaakt! Op elke kaart alles zo mooi gecombineerd qua kleuren en papier...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke serie heb je voor mama gemaakt.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nice cards and I am sure they will be appreciated. Thanks for sharing at Seize the Birthday.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaarten in opdracht gemaakt Caroline! Bij de 1e dacht ik meteen; wat een mooi passend papier bij het plaatje…bij de 2e dacht ik; ooo hier ook zo’n mooie combinatie en ja toen zag ik de andere en natuurlijke machte daar ook alles hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart.Mooie kleuren. Heel erg mooi. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij Cheerful Sketches. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi hoor.
    Ik vind het dp erg mooi bij elkaar passen (van de eerste kaart) ik denk dat dat komt omdat het zo verschillend is, met die drukte bloemen en daarnaast de stippen.
    Bedankt vuur hek medium bij Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline