Pagina's

maandag 31 juli 2023

BINGO + maritiem

 Hoi allemaal,

De stans van de lieveheersbeestjes heb ik al een poosje en nog niet vaak gebruikt. Werd dus de hoogste tijd. Ook de grote bloem moet ik vaker gebruiken. En nu mooi als combinatie gebruikt. Dit kaartje is naar een vriendenstel gegaan die 35 jaar getrouwd waren. Alle materialen zijn van Marianne Design.

Deze kaart doet mee bij:
hobbyvisiondt

***

En nog een maritiem kaartje gemaakt met een pakketje wat ik jaren geleden gewonnen had bij Tineke van tinekeskaartenhoekje. Ik kreeg toen een kant en klaar pakketje met deze leuke trapjesmal. Nu eindelijk eens afgemaakt...schaam schaam schaam.....



Deze kaart doet mee bij:
cardz4guyz
creativecraftinguncles
do-allkreatives
girlzcreativecrafts

***

Gistermiddag hebben we zelfs de hele tijd bij Eline en Ed buiten kunnen zitten, heerlijk was het! Net voor het eten begon het een beetje te spetteren dus toen maar naar binnen gegaan.
En nu is het weer herfst! Dus ik kruip straks weer lekker achter mijn naaimachine! Nog een hoop zomerbestellingen..... ik hoop dat die nog aan kunnen....

Fijne dag!

 

19 opmerkingen:

  1. Ze zijn alle 2 erg mooi geworden. En het lijkt inderdaad wel herfst. Ik ga straks mijn hobbykamer in.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaarten Caroline.
    Het lijkt hier ook wel herfst vandaag.
    Fijne dag.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartjes de grote bloem is zo leuk ik vind he ook leuk om te gebruiken
    je andere kaart is ook leuk geworden
    het lijkt hier ook inderdaad wel herfst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die grote bloem heb ik ook nog nooit gebruikt, ik weet er geen raad mee. Jij maakte een mooie kaart en ook je maritieme kaart is leuk! Hier is het ook herfst, al één keer flink nat geregend,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige en heel verschillende kaarten! Hier is het weer al niet veel beter!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide heel leuk !!!!
    En zo verschillend !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 superleuke kaarten. Ik ben net ook nog veel halfafgemaakte kaarten tegengekomen.....maar eens af gaan maken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie toepasselijke felicitatiekaart heb je gemaakt Caroline, met de twee lieveheersbeestjes. En de trapjeskaart blijft 'n leuk model, mooi uitgewerkt!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt twee hele leuke kaartjes gemaakt Caroline!
    Soms heb je dat, dat iets een tijdje blijft liggen en je het eigenlijk een beetje vergeten bent....maar komt goed zie je wel!
    Groetjes en succes achter de naaimachine....daar is het prima weer voor!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie slimline kaart met lieveheersbeestjes. Leuk idee om teksten op de blaadje van de groete bloem te stempelen. Ook je maritieme trapjeskaart is mooi geworden.
    groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee heel verschillende, maar allebei super leuke kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 fantastische kaarten.
    Ze zitten erg leuk in mekaar.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee mooie kaarten Caroline. Zeker lekker weer om achter je naaimachine te kruipen en mooie kleding te maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaarten zijn het! De tweede, de maritieme vind ik geweldig!
    Dank je wel voor het meedoen bij DAK!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love your sweet little pirate guy. Thanks for joining my challenge at Cardz4guyz. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Another adorable take on our challenge!! Thanks for joining the fun and playing along with our "on the water" challenge over at Cardz 4 Guyz!! This second entry with your adorable sailor works perfectly for our current theme and the masculine element called for in all our challenges!!
    —Deb Horst, DT #C4G327

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je laat 2 hele leuke kaarten zien Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful cards. Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles >
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives >
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite


    BeantwoordenVerwijderen
  19. Two fabulous cards! I love ladybugs, but this little pirate card, and all the coordinating papers and elements, is stinking adorable! Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz! I hope to see you in the gallery again soon! Sue - DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline