Pagina's

dinsdag 11 juli 2023

Tijd voor een feestje

 Hoi allemaal,

Ik zag afgelopen donderdag veel kerstkaartjes voorbij komen met een leuke techniek die ik heb toegepast op deze mal van Marianne Design. Ik heb de mal uitgestanst uit het papier van Craft o clock en het kader heb ik vier keer uitgestanst en daarna opgeplakt. Wat een leuk effect geeft dit. Verder met de bijbehorende plaatjes de kaart aangekleed. De gefeliciteerd tekst is van Craft emotions en de andere tekst is een hele leuke van Marianne Design waar allemaal teksten met iets van tijd op staat.


Deze kaart doet mee bij:
creativecraftinguncles
carlinskaartenparadijs (C van clock)

Fijne dag!


11 opmerkingen:

  1. Dat is echt een leuk effect. Ik heb het al meer voorbij zien komen op blogs.
    Een leuk kaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is supermooi geworden, Caroline. Ik ben ook van plan om zoiets eens te proberen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja... wat leuk he? Ik zag hem ook voorbij komen op verschillende blogs en vind het een prachtige manier om mooi design papier te gebruiken. Jouw uitwerking is prachtig! Leuk met die klok ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke cirkelmal het geeft een leuk effect mooi dp heb je ervoor gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je met deze techniek gemaakt. Lekker Stoer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje.
    Bedankt om nog een keertje deel te nemen aan onze "C" challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een schitterende kaart Caroline! Deze techniek geeft inderdaad een héél leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk effect geeft dit he. Ik word er altijd wel blij van. Je hebt er een prachtig exemplaar van gemaakt.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi. Leuk om hier grote prints voor te gebruiken.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline