Pagina's

vrijdag 28 juli 2023

Luchtballon

 Hoi allemaal,

Vandaag kwam Nicolette weer een dagje hobbyen en we lekker wat kaartjes kunnen maken. Ik vond nog een oud papierblokje van Scrap Moda met een paar velletjes. Onder andere met deze luchtballonen. Ik ben daar gek op! Ik durf er absoluut niet in, ik heb hoogtevrees maar ik vind het altijd zo'n mooie vorm of geheel. Geen idee waarom ik het zo leuk vind haha.. Zomers zie je ze vaak, leuk om ze vanuit de auto altijd te volgen als je onderweg bent. Dus vandaag een kaartje hiermee gemaakt met de leuke sketch van cheerfulsketcheschallenge. En ik had toevallig nog een malletje van een luchtballon en die heb ik op de plaats van het rondje gedaan. Het plaatje,bootje, visnet en vogeltje zijn van MD,

Deze kaart doet dus mee bij:
cheerfulsketcheschallenge
cardz4guyz
creativecraftinguncles
do-allkreatives
girlzcreativecrafts
hobbyshopveldmaat

 Fijne avond!


17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitwerking van de sketch met die gave luchtballon Caroline. Een mooie zomerse kaart en ik kijk er ook altijd graag naar. Blijft toch iets bijzonders.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dat de luchtballon ipv het rondje zit! En en geschikt plaatje bij gevonden! Heel leuke kaart dus. Dank je wel voor het meedoen bij ons van DAK.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gecombineerd.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic creation!! Thanks for joining the fun and playing along with our "on the water" challenge over at Cardz 4 Guyz!! Your beached rowboat is perfect for our theme and our designer papers rock the masculine element called for in all our challenges!!
    -Deb Horst, DT #C4G327

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met de luchtballon Caroline.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful sketches.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart is dit Caroline…super leuk gecombineerd met dit mooie papier!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel toffe kaart heb je hier van gemaakt! Het is heel bijzonder om in een luchtballon te varen. Ik heb ooit een ballonvaart mogen maken voor mijn 50 ste verjaardag! Alweer een hele tijd geleden;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met het luchtballonnenDP en de losse luchtballon op het mooie plaatje. Wij lopen ook nog steeds naar buiten als we er eentje zien. Al is ons opgevallen dat het er steeds minder worden. Toevallig las ik vandaag in de krant dat Ad Ballon stopt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.

      Verwijderen
  9. Wat 'n gave kaart is dit geworden Caroline. Leuk geheel heb je ervan gemaakt!
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig dat je samen een knutsel dag met Nicolette had. Je hebt een mooie kaart gemaakt. Ik heb ook heel lang geleden een ballonvaart gemaakt. Een hele bijzondere ervaring. Wij gingen ook nog over ons huis heen. Zo mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a wonderful make... I like the colours and the die cuts.

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke luchtballon op dit perfect passende plaatje Caroline…leuk bedacht én uitgevoerd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is erg leuk geworden. We hebben een productieve dag gehad.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart ! Bedankt voor jouw deelname bij Cheerful Sketches ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your boat and balloon add beautiful accents to a lovely scenic card. Thanks for joining my challenge at Cardz4guyz. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A peaceful and restful water scene. Love the light blue colors. Thanks for joining us a C4G this round. Cheers, Jolanda - DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline