Pagina's

vrijdag 27 januari 2023

Oude papierblokjes opmaken

 Hoi allemaal,

Van de week ben ik even door mijn papierblokjes gegaan en veel waren al oud en gebruikte ik niet meer. Vond de kleuren niet meer mooi of de printjes. Ik kon ze allemaal verkopen. Met de overige oudjes ben ik aan de gang gegaan en heb nog een paar leuke kaartjes kunnen maken met de laatste restjes. Deze zijn gemaakt met papier van Craft o' clock. Ook de plaatjes zitten op het papier en heb ik uitgestanst.

 
Deze kaart doet mee bij:

*** 

En met een ander blokje van Craft o' clock heb ik dit mannenkaartje gemaakt.

Deze kaart doet mee bij:
craftrocketchallenges
craftycalendarchallenge
creativecraftinguncles 

 Fijne dag!

 

 

14 opmerkingen:

  1. 3 prachtige kaartjes, Caroline! Papier opmaken blijft hier ook altijd een probleem.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes dat probleem heb ik ook met papier, je kaartjes zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn zo leuk geworden. En door jou heb ik ook zo veel oude blokjes kunnen verkopen.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt natuurlijk de mooiste papiertjes bewaard! De kaarten die je gemaakt hebt zijn stuk voor stuk prachtig.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat drie mooie kaarten heb je met dit mooie papier gemaakt. Fijn dat je de oude papier blokjes hebt kunnen verkopen… Ik probeer zelf zo weinig mogelijk nieuw aan te schaffen.. Heb ook nog oude blokjes die ik gelukkig nog wel mooi vind…maar je hebt de neiging om steeds weer iets nieuws te gaan gebruiken…. Succes met het opmaken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaartjes met je oude blokjes papier leuke details heb je erbij gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zijn weer prachtige kaartjes.
    Leuk dat je wat blokjes met papier hebt kunnen verkopen.
    Dan is er weer iemand anders blij mee.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt Caroline. Ik wil ook eerst eens zoveel mogelijk oud dessinpapier op te maken, kan nog wel even vooruit 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten Caroline.
    Ik probeer ook al wat ouder blokjes op te maken .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi jouw 3 kaarten. Ik heb ook nog veel oudere blokjes en soms gaat er wat weg omdat ik het toch echt niet meer mooi vind. Je smaak verandert toch soms. Wel probeer ik oud en nieuw te combineren. Maar er gaat eigenlijk niks boven een vers nieuw papier blok🤭! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze 3 kaartjes zijn supermooi Caroline, fijn dat je de oude kon verkopen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Caroline, ik zag inderdaad op FB dat je wat aan het verkopen was. Het gaat hard in die groep! Misschien moet ik ook maar eens door mijn papierblokjes....Deze kaarten zijn ook weer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaartjes heb je gemaakt met de laatste restjes, ik doe nooit papier weg.. soms heb ik het toch nog nodig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed bezig zo !!!
    Ziet er mooi uit !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline