Pagina's

zondag 29 januari 2023

Happy birthday in veelvoud

 Hoi allemaal,

Een aantal maanden geleden heb ik deze mal gekocht en dacht, daar kan ik veel mee. Maar dat valt tegen. Ik heb er toen 3 kaartjes nog mee weten te maken haha maar verder staat deze mal een beetje mooi te wezen in mijn mandje......misschien toch maar weer eens pakken.......

 Deze kaart doet mee bij:
cardsgalorechallenges

***

Deze kaart doet mee bij:
creativecraftinguncles

***

Deze kaart doet mee bij:
daisychainchallenge

Ook ben ik weer druk bezig om voor de stoffenwinkel voorbeelden te naaien. En ook mijn eigen bestellingen beginnen weer te lopen. En natuurlijk ook druk bezig om voor de a.s. baby van Ed en Eline (zusje van Evi) het eea te naaien. Ook de wiegbekleding moet nog....... het gaat al opschieten. Ze is rond mijn verjaardag uitgerekend, de meeste van jullie weten wel wanneer dat is .....

Fijne dag! 


14 opmerkingen:

  1. Wat drie leuke kaarten met deze grote happy birthdays. Succes met je naaiwerk. Ook leuk om te doen… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat heb je soms met stansen ... wordt dan toch geen favorietje 😉
    Maar wel 3 kaarten waar je weer iemand happy mee kan maken! Jij bent altijd lekker bezig, veel plezier bij het maken van de kleertjes! Vergeet de wiegbekleding niet 😅
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die stans ook laatst gekocht en ik moet hem ook meer gaan gebruiken, want ik vind hem heel tof. Jij hebt er gave kaarten mee gemaakt! Heel divers.
    Fijn dat je zo lekker bezig bent met naaien. Ik zie op Insta zulke mooie dingen voorbij komen. En óf ik weet wanneer je jarig bent: je kaartje ligt al klaar om verstuurd te worden!!
    Fijne zondag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou jij maakte 3 hele mooie kaarten met deze mal Caroline!
    Jij bent er druk mee bezig bijtje!
    Nee hoor, geeeeeen idee wanneer jij jarig bent 🤪

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gemaakt!!
    Awesome
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful cards, Caroline. The sentiment makes a great focal point and I love the different themes you created. Such a versatile die.
    Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” January Challenge. Good Luck and hope to see you again soon!
    Carole x DT Craftilicious Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 3 prachtige kaarten Caroline.
    De mal is best leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke kaarten heb je met deze mal gemaakt, Caroline.
    Oooh...dan schiet de uitgerekende datum al op. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt leuke kaarten met deze mal gemaakt, ik heb hem net van de week gekocht! Heb ik gelijk een paar voorbeelden! Succes met al de activiteiten achter de naaimachine! En toch wel spannend dat wachten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dan toch de mal maar weer wat vaker gaan gebruiken he, ze zijn erg leuk geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten alledrie!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een heel gave mal! Maar ik snap wel wat je bedoelt. Door de grootte is er bijna geen plek voor afbeeldingen en zo. Toch vind ik je kaartjes leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartjes met de leuke mal ja soms heb je dat dan pakt het anders uit dan je denkt en kan het er niet op of werkt het niet zoals je wil, maar het is je goed gelukt
    succes met je naaiwerk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline