Pagina's

zaterdag 9 november 2019

Thanksgiving

Hoi allemaal,

Gisteren was mijn kaartje al te zien bij scrapping4funchallenges. Daar mocht ik als gastdesigner een kaartje maken met als thema thank you,/thanksgiving of gratitude. Ik heb niks met thanksgiving maar ben op zoek gegaan naar een tekst en heb die op een label geprint. En ik moet eerlijk zeggen dat ik de kaart met een felicitatielabel naar een collega van mijn man heb gestuurd, zij werd 50. Dus de kaart kwam gelukkig wel van pas.
  Het papier is van Noor!Design, net als de ronde mal. De blaadjes en dennenappels zijn van Marianne Design,  de paddenstoelen van Joy!Crafts en de egel van Craft emotions. Het plaatje heb ik van pinterest. De label hoort mij mijn Gemini. 
 
Deze kaart doet mee bij:

 En de afgelopen weken heb ik nog wat leuke plaatsjes gehaald; 
weer met mijn vintage mannenkaartje:

 met mijn koffiekaartje:

En zelfs 3 keer met mijn pensioenkaartje;



 Fijne dag!


17 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Caroline. Een mooi geheel.
    En gefeliciteerd met je winnende kaarten, ook zo leuk!
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart zeg! Het is echt herfst op je kaart, mooie bladeren heb je ook. Leuk al je topplekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige herfstkaart! Wat leuk alje toppertjes
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart en gefeliciteerd met je toppertjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige herfst/ tanksgiving kaart.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is ook een mooie kaart Caroline, mooi herfstig. Wij kennen geen Thanksgiving nee, dus had ik er maar een bedankt kaart van gemaakt. Maar zo kan het ook idd! En van harte met je toppertjes, mag je weer trots op zijn. Fijne zondag! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat een mooi kaartje met al die herfsttinten en mooie details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart in deze herfst tinten!Slim om het label om te wisselen heb ook niks met thanksgiving.
    Gefeliciteerd met je top plekjes..is altijd leuk.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige herfstkaart, Caroline. Ik wissel ook altijd de tekst later om voor iets bruikbaarders.
    Wat heb je veel topeprtjes zeg! Proficiat. Superleuk voor je.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Caroline. En wat een mooi rijtje met topnoteringen. Gefeliciteerd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thanksgiving zit niet in onze genen :). Heb er dus ook niets mee. Maar je kaart kan inderdaad perfect voor een verjaardag.... het is een beauty!
    Proficiat met je topnoteringen!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Caroline. Leuke herfstsfeer. Gefeliciteerd me la je toppertjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very pretty! So glad you played along with us at the Color Throwdown this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So glad you shared your beautiful card with us at CraftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, I love the colors and the dimension, Caroline! So beautifully done. Thanks so much for entering our Anything Goes challenge at Crafting with an Attitude this month. Good luck in the draw.
    NanaConnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card 🙂 Thanks for your participating at The Sketchy Challenges. Hope you participate in our next challenge. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline