Pagina's

donderdag 7 november 2019

bloemen en vlinders

Hoi allemaal,

Nog een 2e kaartje vandaag. Ik schreef van de week al dat ik sketches soms best handig vindt. Leuk dat er bloggers zijn die er juist niks mee kunnen. Ik heb met deze sketch er dus meteen 2 gemaakt. Vandaag alvast eentje. Het plaatje is van Syta en zit in een mal van Noor!Design. De vlinder is van Memorybox en heb ik 2x gestanst, de bloemen zijn van Joy!Crafts, al een oudje. En in het kader van oude papierblokjes opmaken, deze is ook al een oudje, volgens mij van de Action.



Fijne dag!

 




15 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Caroline! Soms gebruik ik een sketch, maar meer als begin, gaandeweg dwaal ik af. Goed bezig met oud papier opmaken, schept weer ruimte voor nieuw hè, hihi. Je kerstkaart is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, Caroline. Net als jij werk ik graag met een schets.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kaartje Caroline !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Caroline.
    Mooi modelletje.
    Niets mis mee al is het ouder papier.
    Anders blijft het maar liggen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. Je weet ik hou ook van sketches.
    Leuk papier.
    Tot morgen,
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Caroline. De rand, het vlindertje en de bloemetjes passen prachtig bij het plaatje. Ik heb met deze sketch net een kerstkaart geplaatst.
    Je geborduurde kaart hieronder is ook heel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie rustige kaart is het geworden met deze skets.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooie kaart Caroline, ik werk ook graag met een schets als basis.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart! EN sketches zijn vaak heel leuk om te gebruiken als je even niet weet hoe je het precies wilt gaan doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A really pretty floral card, thanks so much for sharing and joining in with our 'Make your own Flowers' theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very pretty. Thanks for sharing with us at Allsorts.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, gelukkig zijn er heel veel die wat met sketches kunnen! Die mal van jou is ook zo gaaf en heb ik veel te lang niet gebruikt. Een beeldige kaart Caroline!, Fijn weekend!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful! Thanks so much for participating in the Sketch Saturday Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a lovely card! Love the die cut frame! Thanks for joining us at Creations in Pink Challenge.
    Irene and Nicki DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline