Pagina's

zaterdag 16 november 2019

Liefde en gezelligheid

Hoi allemaal,

Vanmiddag heb ik tegen mijn gevoel in gewoon lekker een film liggen kijken haha. Meestal zit ik in mijn vrije tijd altijd lekker kaartjes te maken of ben 'nuttig' bezig maar we kwamen terug van boodschappen doen en ik had nergens zin in. Even gekeken wat er nog op de harddisk stond en vond nog een film:
eat pray and love. Een mooie film met Julia Roberts, lekker onder mijn dekentje, heerlijk! 
En nog even in slaap gevallen zelfs haha.

Dus nu even lekker bloggen en nog een kaartje laten zien. Deze heb ik verleden week bij Nicolette gemaakt. Het short en ovenwanten zijn van haar (ali) maar de keukenspulletjes zijn van mezelf, van Leane de Graaf.
Het papier is van Maja Design, het plaatje van Syta en de tekst van Marianne Design.

Deze kaart doet mee bij:

Fijne avond!


15 opmerkingen:

  1. Lekker genieten van het weekend, meer hoeven we ook niet te doen ! Hihi ! Mooie kaart heb je gemaakt ! Hoe leuke die kleine ovenwantjes erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline,
    dat is toch zo lekker, dat je dan niets moet en lekker en film kunt gaan kijken midden op de dag. Echt relaxend.
    Je kaartje is erg leuk! De details maken het helemaal af.
    EN je vroeg nog hoe ik de strepen had gemaakt op mijn kaartjes.
    Op de eerste heb ik een achtergrondstempel gebruikt en distress oxide inkt. De twede heb ik gemaakt met een mask (stencil) van Action. Die heeft diagonale strepen. Met een daubertje (zo'n vingerstempelkussentje) heb ik de inkt erop gezet. Toen de stencil iets verschoven en weer beïnkt. Toen kreeg ik die streepjes zo mooi naast elkaar. Het kan ook met een blendingtool.
    Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Als je het niet ziet is het altijd lastig uitleggen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuke kaart laat je zien!!
    Heerlijk even toch tijd voor je zelf, met de beentjes languit!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeerlijk zo'n luie middag, goed dat je er aan toegegeven hebt Caroline. Ik ben weer in mijn "winterslaapperiode", kost écht moeite om er uit te komen dus al een paar keer ná 8 uur...óók zó fijn dat het kan...lang leve het pensioen hihi! Gezellige kaart met al die bakstansen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een prima dag, Caroline. Heerlijk!
    En wat een leuke kaart heb je gemaakt. Handig om zo spulletjes van elkaar te kunnen combineren in een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje gezellig hoor zo samen knutselen
    lekker he zo lekker even hangen op de bank
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig winters kaartje met de leuke bakstansen, soms heb je het gewoon nodig, even niks en lekker een filmpje kijken,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So cool and nice card! :)
    Thanks a lot for joining us at Creatalicious! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo’n relaxed middagje film kijken. Je hebt dat soms ook echt nodig. Leuke kaart heb je gemaakt. Het plaatje past mooi bij het schort en de andere keukenspulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card Caroline, and great choice of images - I;m feeling all warm and cozy. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge :) Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je moet jezelf af en toe verwennen en in de pauzestand gaan, Caroline. En dat je zelfs in slaap gevallen bent, betekent dat je het echt nodig had.
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Alles past weer perfect bij elkaar.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk hoor om zomaar een filmpje te kijken. Gewoon aan toegeven, haha.
    Je kaart is erg leuk zo met het schort.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So very creative and interactive, lovely creation. So glad you joined us at Creatalicious Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahh, wat een leuke kaart, Caroline. Prachtig dat rood met craft papier. Gezellig dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is so pretty. Beautiful design.
    Thank you for joining at LTSCB.
    Irena

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline