Pagina's

dinsdag 26 november 2019

GerJanne is jarig!

Hoi allemaal,

Ook ik heb een kaartje voor GerJanne gemaakt en ze heeft hem al ontvangen dus ik kan hem gerust laten zien. Ik heb weer mijn ticketmal gebruikt. En ik weet dat GerJanne ook veel spulletjes lang bewaart dus ben ik tussen mijn oudere blokjes gaan zoeken en kwam nog dit schattige papier tegen! 
Ook weer een favoriete randmal van Noor! gebruikt, tekst van Ali, vlinder van memorybox en het plaatje is van Syta.

Deze kaart doet mee bij:


Vanmorgen is het nieuwe zeil op zolder gelegd, vanmiddag een nieuwe kast bij Ikea gekocht dus die moet nog in elkaar en kan ik het eea gaan opruimen van de 1e etage naar zolder. Ondertussen is mijn man ook al met de boventrap begonnen met verven dus zo langzaamnaar benenden wordt het al best mooi!

En ik heb nog een leuke plekje gehaald:
 Fijne dag!
 


23 opmerkingen:

  1. Wat heb je mooie stansjes gebruikt Caroline, beeldige kaart! Ga je van de zolder je knutseldomein maken?
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart voor GerJanne ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige kaart voor GerJanne gemaakt!
    Is ook wel is leuk om weer wat oudere spulletjes te gebruiken je pakt meestal het nieuwe omdat dat voor het grijpen ligt..ik tenminste wel.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en leuk om de ticketmal zo te gebruiken, hihi. Fijn dat het zeil gelegd is, kom gauw kijken.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart voor de jarige Gerjanne.
    Dat papier heb ik ook nog liggen.
    Succes met opruimen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GerJanne zal blij zijn met deze mooie kaart.
    Ga je op zolder knutselen? Proficiat met je toppertje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met dit papier is het inderdaad een heel mooi kaartje geworden voor GerJanne. ook een leuk plaatje gebruikt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie voor GerJanne! Ik maakte ook een kaart maar weet niet of ze hem al heeft ontvangen!
    Leuk dat je een topplekje kreeg met je label!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke verjaardagskaart voor GerJanne, Caroline.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor Gerjanne. Leuk model en zo leuk met die randjes!
    Gefeliciteerd met je toppertje! En veel succes met de zolder.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooie kaart voor GerJanne. Mooi met die open randjes, heel sierlijk.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart heb je voor GerJanne gemaakt Caroline. Veel succes mer het opknappen... af en toe moet dat weer eens... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt, leuke randjes en mooi plaatje en papier,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart voor de jarige, leuk hoe je het model hebt gebruikt. Het is altijd even een flinke klus, het huis opknappen, maar wat kun je daar dan van genieten als je ziet hoe mooi het wordt hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige verjaardagskaart heb je gemaakt voor GerJanne! Schitterende details weer😀!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie verjaardagskaart Caroline!
    Mooi plaatje en papier.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. seizoengroeten aan al mijn vrienden, ik ben Jeanine Hennis-Plasschaert, ik kom uit de regio Utrecht, ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terug heb gekregen, ik wil de mensen in de wereld vertellen dat er een echte spell caster online en is krachtig en oprecht, zijn naam is baba osagiede, hij heeft me onlangs geholpen om mijn relatie met mijn man die me gedumpt heeft, te herenigen. heeft niets meer met mij te maken, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu heel blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een duurzame oplossing
    via e-mail: doctorosagiede75@gmail.com
    WhatsApp: +2349014523836
    Viber: +2349014523836

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thanks for sharing with us at Crafty Calendar challenge hugs Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "Anything Goes” challenge over at The Sketchy Challenges & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card 🙂 Thanks for your participating at The Sketchy Challenges. Hope you participate in our next challenge. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WELKOM BIJ DR DR AJAYI SPELL HOME GEZEGEND DOOR HAAR GROTE VOOROUDERS.

    Snelle emotionele terugkeer van lesbiennes en homo- en steriele vrouwen voor onmiddellijke terugkeer van liefde. Neem contact op met Viber of Whatsapp-nummer: + 2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com
    Heeft u een huwelijksprobleem?
    Heeft u problemen met justitie?
    Heeft u problemen met uw baas?
    Rijbewijs ontvangen?
    Voel je je bedreigd door de mensen om je heen?
    Verspilt u geld zonder het te beseffen?
    Heeft u problemen om zwanger te worden?
    Heeft u vragen over miskramen?
    Wil je je toekomst weten?
    Ben je je partner niet tevreden?
    Heeft je baas je een baan gestuurd?
    Heeft je vriend je net verlaten?
    Voel je je niet zoals de anderen?
    Ben jij op zoek naar een goede baan? ..
    Neem contact op met Viber of Whatsapp-nummer: + 2347084887094
    E-mail: drajayi1990@gmail.com voor al uw behoeften.
    * 24/7 van de dag BESCHIKBAAR.
    * Resultaten zijn 100% gegarandeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik gaf bijna het leven op toen mijn man zei dat hij wil scheiden, want het kwam als een verrassing voor mij, ik vroeg hem wat het probleem was, maar hij is gewoon moe en hij is nu geïnteresseerd in een andere vrouw, toen vertelde mijn instinct me dat er iets was verkeerd met hem omdat dit zo ongebruikelijk is, een vriend stelde me voor aan een man krachtige man genaamd Dr Ajayi, ze vertelde me dat hij de persoon is die haar man terug naar huis brengt na 2 jaar scheiding, ik schreef de spreukenmaker en legde mijn situatie uit aan hem vertelde hij me wat het probleem was en wat er moest gebeuren om mijn man van gedachten te laten veranderen over de scheiding, ik volgde de instructies van dr. Ajayi en binnen twee dagen begon ik het goede in mijn man te ervaren en hij vertelde ik wil niet scheiden maar wil de rest van zijn leven bij mij zijn. Als u een situatie tegenkomt die u niet bevalt in uw huwelijk of relatie, neem dan contact op met Dr Ajayi op zijn Viber- of Whatsapp-nummer: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline