Pagina's

vrijdag 24 maart 2017

Vrolijk pasen!

Hoi allemaal,

Wat een leuke reactie op mijn laatste kaartje met de Eiffeltoren. Ik heb hem vanmorgen aan mijn ouders gegeven omdat het hun trouwdag is. In hun verkeringstijd zijn ze in Parijs geweest en met hun huwelijksreis. Ik vond het dus wel toepasselijk.
Maar vandaag mijn kaartje die op het blog van scrapplezier is te zien. Daar is een nieuwe challenge begonnen. Het staat voornamelijk in het teken van pasen zoals jullie kunnen zien aan de eieren en de  paashaasjes op het moadboard. Op mijn kaartje is vooral het ei te zien. Ik heb het mooie papier van Marianne Design gebruikt: Flower Garden. De rechthoek mal waar het plaatje in zit is van Noor!Design.
 Rondom de kaart heb ik mijn nieuwe mal gebruikt die ik van Nicolette voor mijn verjaardag heb gekregen. Deze is van Creative Expressions. Wat is-ie mooi he?  




Deze kaart doet mee bij:

  cardmaniachallenges - pastelcolors
Come and get it  - anything goes
anmacreatief - bingo: blauw, lint/kant,bloemen
crafting-with-friends - challenge #39
cinspirations - anything goes
diesruschallenge - borders and/or edges
ribbongirls - march use any image

Morgen wordt de loungebank bezorgd. Het wordt mooi weer dus ik denk dat we er lekker gebruik van gaan maken. En dan is de tuin helemaal klaar. Dat wordt genieten!

En van de week won ik nog met dit kaartje en mag ik één van de volgende keren Gastdesginer zijn.

Scrapping4fun

Fijne avond!




21 opmerkingen:

  1. This is beautiful Caroline! I love the colours and gorgeous design.Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    https://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is de stans die je rondom je kaart gebruikt hebt Caroline, heel elegant en fijntjes. Het is een mooie paaskaart in lieve kleurtjes geworden. Geniet van je bank, het wordt best nog wel een aantal dagen mooi weer heb ik begrepen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en origineel paaskaartje heb je gemaakt Caroline. Nu heb ik eigenlijk nog nooit een kaartje gestuurd met Pasen dus op die manier heb ik er niets mee maar het kaartje is mooi. Je nieuwe mal is echt super en de kleurencombinatie blauw/grijs is ook echt heel mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stansen heb je gebruikt Caroline! Het is een prachtige paaskaart geworden! Het ziet er naar uit dat het mooie weer aanhoudt, dus dat wordt genieten op je nieuwe loungebank. Proficiat met je mooie, winnende kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Caroline. De mallen die je hebt gebruikt zijn erg mooi. Gefeliciteerd met je top plekje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very lovely work. Thank you for joining us at Come and Get It this week. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie paaskaart, Caroline.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige paaskaart! En gefeliciteerd met uw winnende kaartje! Ook super mooi!! Lekker genieten vandaag van het zonnetje! Er komen nog meer mooie dagen aan komende week! Ik sneup nog even verder op uw blog!
    Lieve groetjes Irina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke paaskaart Caroline!
    Mooie kleuren en ook de randmal is supermooi!
    Fijn weekend geniet van je bank...het wordt lekker weer.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart in zo'n mooie kleuren Caroline ! Gefeliciteerd met je winnende kaartje en geniet heerlijk van de loungebank en je tuin !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow.....wat een GAVE kaart Caroline!
    Prachtige opstelling en mooie kleurtjes!
    Groetjes en geniet van je loungebank....heerlijk met dit weer!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Caroline,
    wat een mooie kaart!! Ik zag hem al bij Srapplezier en wat heb je een mooie verjaardagscadeau van Nicolette gekregen!
    Die loungebank komt ook precies op tijd!! Uit de wind in de zon? Heerlijk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Simply gorgeous! I love the delicate dies you chose for this beauty and your soft colors just tie it all together perfectly! Thanks for joining our "Borders and/or Edges" challenge at Dies R Us!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Caroline a wonderful vintage easter card. I love your style and the way you have combined the stamped sentiment with the picture. Thanks for joining us at Addicted to stamps, Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig is je kaart. Mooi met dit papier.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Creative Fingers. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowwww love this card. . . Very beautiful colors and Image!
    Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week!
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great spring themed creation.Thanks for joining us at creative inspirations this fortnight. CraftyNatalie:DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card. Thanks for joining us at Addicted To Stamps for our Easter Challenge
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg leuk dat paaskaartje. Gezellig dat je meedoet met de maartchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline