Pagina's

woensdag 8 maart 2017

Hortensia, ik hou ervan......

En daar ben ik nog een keer vandaag. Dit keer met mijn kaartje die ik als Gastdesigner mocht maken voor scrapcardschallengeblog. Daar is vandaag weer een nieuwe challenge van start gegaan: verjaardagskaart met een strik. Kijk maar eens wat een mooie voorbeeldkaarten er zijn.
Ik heb voor mijn kaartje de sketch van die-sketch-tanten gebruikt. Daarbij een kantje uit China en de pareltjes heb ik een poosje geleden bij de Zeeman gekocht. Het papier past erg mooi bij dit plaatje met mijn lievelingsplant: de Hortensia. Vandaag is onze nieuwe tuin aangekleed en er staan een hoop hortensia's in. Dat wordt van de zomer genieten........ 


Deze kaart doet mee bij:

craftysentiments - anything goes
craftyribbons - via facebook
creativesketchygirls - challenge #9
Doing Life - anything goes
fussyandfancychallenge - anything goes #182
dutchcardlovers - voorjaarskaart

Fijne avond!



31 opmerkingen:

  1. Ik ben gek met hortensia's...gaaf kaartje heb je gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Caroline. Ik hou ook van hortensia's. Onze tuin staat ook vol. Mooi en gemakkelijk in de zomer..... je kaart ziet er heel mooi uit met dit enige plaatje leuke schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Caroline. Mooie kleuren en leuk plaatje. Ben benieuwd naar je mooie tuin.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart! Prachtig hortensia's Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart met deze kleuren! Prachtig gemaakt!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Caroline!
    Mooie kleuren en een heel leuk plaatje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eine fabelhafte Karte. Sehr schön gemacht.
    Danke für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan je bijna niet bijhouden Caroline....wat ga je snel!
    Ook deze kaart is prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtkaart Caroline en ook in onze tuin staat een rijtje van deze schitterende struiken maar ik ben ook wel benieuwd naar jouw nieuwe tuin!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deine Karte ist wunderschön.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    Liebe Grüße, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig, hier ook een hortensia liefhebber.
    :)
    Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hou ook van hortensia's. Je kaartje is al helemaal super! Afgelopen week wilde mijn man de hortensia's snoeien....maar dat doe ik toch liever zelf. Hij heeft ze 1 keer tot 15 cm boven de grond afgeknipt. Weg bloei!! Iets te fanatiek ;-))
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kom nog even bij je langs om je te feliciteren! Van harte gefeliciteerd, maak er een fijne dag van!
      Lieve groetjes Monique

      Verwijderen
  14. Mooie plant is die hortensia inderdaad. Bij mij staat er ook één op de tafel. Ik zag je kaartje al bij scrapcards, heel mooi geworden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige lente kaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje als voorbeeld. Die zachte kleuren zijn heel mooi.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn Caroline.en dat heb je zeker gedaan met dit schitterende kaartje .alles pas weer zo mooi bij elkaar..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie romantische voorjaarskaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supermooie kaart, dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Caroline,
    geweldige mooie kaart, leuk dat je dit voor ons wilde doen. Dankjewel
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige lente kaart !
    Heel mooi met kantje en de bloemen zijn idd heel mooi heb ik staan in de tuin je hebt er mooie bloemen van he .
    Fijn weekend groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is so pretty and I love this lovely colours. Very nice done!

    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs
    Doris

    *DT* Die Sketchtanten
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Love this card. . . Very beautiful colors and Image!
    Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week!
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Caroline nog van harte gefeliciteerd 🎉 met je verjaardag 💐.
    Groetjes Crealientje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart Caroline en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    groeten, aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. A lovely card with a gorgeous image in beautiful colours.

    Thanks for joining us at Friendship-Challenge.

    Sonny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Your card is beautiful
    Thanks for joining us at Friendship
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Eine wunderschöne Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme an der Friendship-Challenge.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Caroline this is also perfect for our 8th ‘ATG with CREATE WITH TLC’ challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck and hope to see you play with us again.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline