Pagina's

dinsdag 28 maart 2017

Christmas wishes

Hoi allemaal,

Wat een leuke reacties op mijn nieuwe tuin en mijn loungebank. Nou, die is al goed in gebruik genomen hoor. Net is Nicolette gezellig geweest en we hebben lekker in het zonnetje zitten borduren.....

 En een hartelijk welkom aan Irina. Leuk dat we elkaar volgen!

Vandaag een kerstkaartje. Ja, ook die moeten gemaakt worden en ik merk dat als ik soms even zonder inspiratie zit of even geen kaartje heb die 'moeten', dat ik dan toch maar een kerstkaartje maakt.
Dit keer is mijn kaart ook weer te zien op het blog van Scrapplezier.
Ik heb het papier gebruikt van Kaiserkracft uit de Twig&Berry collectie.
Hierop lekker aanwezig: het houten kerstboompje en een bedeltje van een ster. Langs de rand heb ik de mooie sterrenrand van Noor!Design gebruikt. Die steekt mooi af in de kleur rood. Net als de postzegelstans waar het plaatje van Syta van Gelderen in zit. 
Voor de grote strik op het boompje heb ik mooi zachtgeel organzalint gebruikt net als de 2 stukjes achter het plaatje.
 
 Deze kaart doet mee bij:
 
craftaddictionchallenge - bingo: knoop, bedeltje, houten ornament
  anmacreatief - bingo: knoop,bruin (ornament, touw en inkt),bloemen(op het papier)
creativefingerschallengeblog - anything goes 126
cinspirations - anything goes 271
getcreativechallenges - favorite colour combo: green and red
simplycreatetoo - lots of green
 
En gisteren was mijn kaartje nog design team favourite bij  craftingfromtheheart
 
 
Fijne dag!
 
 
 

17 opmerkingen:

  1. Nou je bank zit heerlijk en het was zekere erg gezellig. Je kaart is prachtig met die houten boom er bij. En gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga zo nog even naar je bank kijken (berichtje gemist....gebeurt me niet vaak)...dit is een pracht van een kerstkaart, zeker met die houten boom!
    Je winnende kaartje heeft zeer terecht gewonnen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè? Nog lekker even genieten. Het waait hier te hard. Daardoor is het vrij frisjes. Maar ik heb alles wel weer schoon en klaar gezet voor betere tijden.
    Je kaart is prachtig en dat op dinsdag ;-))
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Leuk met die rand erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje!! Super!En deze dagen zijn weer zo heerlijk en het is pas maart!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart Caroline. Superleuk gemaakt Wat een prachtige lentekaart heb je gemaakt . En je heb er ook nog een topplekje mee bereikt. Hoe leuk kan dat zijn! Je tuin ziet er heel mooi uit. Je kan genieten want wat hebben we prachtig weer. Geniet ervan grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Caroline wat een heerlijk kerstkaartje ... De houten kerstboom is echt zo gaaf ....
    Gefeliciteerd met je winnend, prachtig kaartje ....
    Groetjes en nog enkele prachtige zonnige dagen om te genieten van je heerlijke tuin ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart Caroline. Je tuin is inderdaad veranderd zeg....ziet er gezellig uit...en gelijk een paar dagen zon zodat je lekker kon genieten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart Caroline!
    Er is weer veel moois te zien op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig kaartje weer caroline
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je gemaakt...leuk met de houten boom.
    Ik heb nog even je tuin bekeken...ziet er toppie uit!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi en sfeervol kerstkaartje, je kunt er maar op tijd mee bezig zijn toch?! Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a beautiful card! Love that image! Thanks for joining us at Ooh La La!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a lovely vintage card, thanks for playing along with us at Simply Create Too.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. How beautiful! Thank you for sharing with us at Simply Create Too - Myrna DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. a very pretty card lots of layering going on.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thank you for sharing your gorgeous card with us at Ooh La La Creations. Michelle x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline