Pagina's

zondag 19 maart 2017

Happy birthday

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie felicitatie voor mijn moeders verjaardag gisteren.
En wat was het gezellig! Veel familie gezien, 13 kaarten verkocht..... maar bovenal was onze moeder zo blij met het kado van ons en van de kleinkinderen. Natuurlijk ging het steeds de kamer rond om aan de visite om te laten zien. Ze is zo verwend! Maar dat heeft ze zeker verdiend! We gingen aan het eind van de dag nog met elkaar eten en ik was zo moe dat ik na het etentje meteen heerlijk mijn bed ingekropen haha.

Vandaag een kaartje waar ik van de week mee was begonnen. Nadat ik de sketch van  FMS had gezien kreeg ik meteen een ideetje om hier een kaartje van te maken gecombineerd met de challenge van seizethebirthday. Hier wordt zwart-wit en 1 andere kleur gevraagd. Het zwart-wit papier had ik van mijn dochter laatst gekregen en ik vond dit leuk gecombineerd met kraft.
Het woord 'Happy' komt van de mal van Noor!Design. Hierover het woordje 'birthday' met wrijfletters.




Dit kaartje doet mee bij:

seizethebirthday - black-white and one more colour
freshlymadesketches - sketch 279
crazychallenge - masculine

Fijne dag!




15 opmerkingen:

  1. Het was zekere erg gezellig gisteren. Nu heerlijk bijkomen. Je kaart is leuk hoor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het gisteren zo'n geslaagde dag was, Caroline.
    En wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt. Erg leuke uitvoering ook van de sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geslaagde dag dus ! Fijn !
    Hele gave kaart is dit !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo een gezellige dag samen Caroline .
    Super mooie kaart volgens de sketch ..mooie combi met de kraft .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik las net bij Nicolette dat zij ook al zoveel kaarten had verkocht....lekker hoor...en fijn dat het zo'n geslaagde dag is geweest.
    Dit kaartje ziet er stoer uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart! Mooi met die wrijfletters erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke sketch, mooi is de combinatie met Kraft er bij,
    hele mooie kaart en fijn dat het feest zo geslaagd was,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is er mooier dan je moeder zo'n leuke dag bezorgen. En je kaartje is zeker ook heel mooi..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat jullie allemaal zo genoten hebben Caroline en jij hebt ook nog kaarten verkocht..leuk.
    Deze kaart is ook weer geslaagd, leuk idee om wrijfletters bij een stansje te gebruiken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel fijn dat de verjaardag van je moeder zo gezellig is verlopen Caroline...Ik had het ook al gelezen bij Nicolette...
    en je kaartje is weer prachtig ...zo leuk gedaan met die tekst er zo op...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love the neutral color combination and the fun texture on this card. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart! Ik kan me voorstellen dat je gelijk je bedje in bent gedoken. Ik lag gisteren ook al op tijd in mijn bed na de verjaardag van Laura.
    Nu even nagenieten, weer rustig op gang komen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow.....wat een schitterende kaart Caroline....helemaal mijn smaak in deze kleurtjes! Wat fijn dat jullie het zo gezellig hadden met de familie.....gefeliciteerd nog!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super fun background - great use of the sketch and the b,w & 1 color. Thanks for joining in at STB

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart en prima geschikt voor een man! Gezellig dat je nog een keer meedoet bij The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline