Pagina's

zaterdag 7 oktober 2017

Winter

hoi allemaal,

Tussen het koken door even een kaartje plaatsen. We krijgen vanavond eters en mijn man en ik vinden het samen erg leuk om te koken dus nu even pauze haha.
Een kerstkaartje weer met andere kleuren dan rood en groen. Met een nieuwe mal uit China (vierkante sterrenmal) heb ik dit kaartje opgebouwd. De grote bloem rechtsboven was mijn eerste  mal uit China die ik aanschafte. De randjes heb ik bewerkt met de distresser en bewerkt met blauwe memento inkt. En zo langzamerhand is mijn bloglijst ook weer een beetje compleet.


Deze kaart doet mee bij:

alwaysfunchallenges - dies or punches
audsentimentschallengeblog - use a die cut and a sentiment
crafting-with-friends - challenge 52 
craftysentiments - anything goes
cinspirations - anything goes
justkeeponcreating - anything goes
crazychallenge - add an anima
christmasblogchallenge - anything goes

Fijne dag!




28 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart !!!!
    Veel plezier met koken !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een winterse kaart, Caroline.
    Alvast smakelijk eten en een fijne avond gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje caroline. Zit nog steeds te wachten op mijn mal met sterren. Wat zijn ze leuk he. Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje caroline. Zit nog steeds te wachten op mijn mal met sterren. Wat zijn ze leuk he. Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely holiday card. Thanks for playing along with us at Winter Wonderland. Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart!!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is schitterend Caroline. Je nieuwe mal uit China zag ik geloof ik ook al bij Ans of niet. Ik had deze ook al op een verlanglijstje gezet. Mooi is die hoor. De kleuren van deze kaart zijn ook heel mooi vind ik.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Caroline!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is de sterrenstans super toch?. Ik zie er steeds meer voorbij komen (heb nu ook de cirkel sterrenstans, ook leuk).. Mooie kaart en fijne avond
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So pretty and elegant in the silver and white. Thanks so much for joining us this time at the Creative Fingers Challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is simply stunning!

    Thanks for getting creative with your dies with us at Aud Sentiments,

    hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Caroline. De vierkante mal is erg leuk. Ik heb ook nog zoiets van Leane zal binnenkort gaan kijken... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooie kaart, toffe mallen, mooie kleuren, .... weer een toppertje!
    Smakelijk vanavond!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Caroline,
    prachtig is je kaart!!! Die mal uit China staat ook nog op mijn lijstje van wel/niet.... maar is een leuke. Dus toch maar wel aanschaffen denk ik zo!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie stijlvolle kerstkaart, mooi is de sterrenmal.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi deze winterse kaart Caroline, zo mooi in die zachte grijze kleuren en ook prachtige stansjes er allemaal op...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig is je kaart Caroline, de mal uit China staat schitterend op je mooie winterse kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart Caroline, ik ben er nog niet aan toe gekomen om de mal te gebruiken. En fijn dat je lijst weer up to date is.
    Tot vanmiddag,
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Caroline! Je hebt mooie mallen gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wonderful! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel mooie stijlvolle kaart met al die sterren!
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is a lovely card Caroline, love all the little details. I have done a thorough search for your email in regards to claiming your digi prize. If you are still interested in getting the prize please email me again at sus.zuzarte@gmail.com.Thanks so much for sharing your creation at
    Anything goes October link-up, Just keep on creating
    Susan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart Caroline......mooie kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Stunning card, love the detail and lovely image
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. beautiful winter scene. great card, Thank you for joining us over at Scrapping4funChallenges Jane (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lovely use of your dies to create this fab card. Thanks for sharing with us at Aud Sentiments and hope to see you again soon.
    Hugs, Sandy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Creative Fingers. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline