Pagina's

zondag 1 oktober 2017

Silent Night

Hoi allemaal,

Jullie kennen het vast wel. Bij het opruimen van spullen komt er van alles te voorschijn. Zo ook dit kant en klare blok van Studio Light wat ik nog bij mijn kerstblokken had staan. Ik ben er toch maar mee aan de gang gegaan en 3 kaartjes gecombineerd tot 1.

Dit zijn de 3 originele plaatjes:

Achtergrondpapier gebruikt

Rechterplaatje gebruikt

Onderste plaatje gebruikt
Deze kaart doet mee bij:
bijnakantenklaartjes - uitdaging 7
crafting-with-friends - challenge 51
lovetocraftchallengeblog - october challenge
/ribbongirls - october card challenge
christmascardchallenges
Vintage and more  - kerstkaart, geen rood en groen (via facebook)

Fijne dag!


26 opmerkingen:

  1. Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt uit je boek van Studio Light Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohja, die staat hier ook nog op mijn bureau. Die ga ik ook maar eens te voorschijn halen,
    Mooi alles gecombineerd.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo herkenbaar dat er nog van alles in de kast staat. Ik heb sinds het voorjaar ook niets meer gekocht omdat ik eerst mn oude spulletjes wil op maken!
    Dit block ligt bij mij ook nog onaangeroerd ;-)
    Leuk dat je voor deze kaart, meerdere kaarten gebeuikt hebt.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw....en wat een super mooie kaart heb je ervan gemaakt, Caroline. TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan met het blok, goed gecombineerd.
    Zo heb je ineens een héle andere prachtige kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zonde om te laten liggen Caroline, en door zo te combineren en andere zaken weg te laten krijg je toch een mooie originele kaart. Het voordeel vind ik vaak dat alles al zo mooi bij elkaar past, scheelt weer zoeken ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig mooie kaart met mooie kleuren.
    Nog een fijne zondag
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig mooie kaart met mooie kleuren.
    Nog een fijne zondag
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie draai heb je er aan gegeven om zo een eigen kaartje te creëren, Caroline...mooie kleuren vind ik dit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo kan je mooi combineren met die stansblokken Caroline en dat is je perfect gelukt...Prachtige kleurtjes ook....KNAP gedaan

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gave kaart heb je ervan gemaakt! Ik heb dat blokje ook nog liggen dus je brengt me op ideeën!
    Fijne avond, lieve groetjes
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat doe ik ook meestal als ik zo'n blok heb, alles er uit halen en dan zelf aan de slag, mooie kaart heb je gemaakt
    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Het is ook zonde om niet te gebruiken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaarten! Ik vind het papier ook zo mooi. Ik ken het heel goed. Ben ook veel aan het uitzoeken en heb weer zoveel gevonden ;-). Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card love the feather and pearls----Thank you for joining us at Love to Craft
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt er een mooie kaart van gemaakt Caroline!
    Koop die blokken niet meer gebruik ze uiteindelijk toch niet..maar het is jou goed gelukt om er je eigen draai aan te geven.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hihihiii. Zo is het idee voor mijn uitdagingen ontstaan omdat ik tijdens het opruimen nog een groot aantal "bijna kant en klaar" boekjes tegen kwam.
    Super hoe je alles hebt gecombineerd.

    -xies- Renate.
    https://bijnakantenklaartjes.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke combinatiekaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart heb je gemaakt van drie verschillende voorbeelden. Knap om het zo te combineren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. very pretty cards. Thanks so much for joining us at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooie kaart Caroline ! Heb deze blok ook nog bijna niet mee gewerkt . Heel mooi verwerkt Caroline .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige combinatie ! Heel mooie kaart ! Ik heb dat blokje ook nog ergens liggen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. So gorgeous is the soft blues and neutral colors!! Thanks so much for joining us this time at the Creative Fingers Challenge, elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Such a lovely card, thanks for playing along with us at CCC.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave kaart is het geworden....en het geeft ook wel een goed gevoel als je dan eens gebruikt wat er allemaal nog ligt toch? hihihi. Dankjewel voor je deelname aan de challenge van de Ribbon Girls en uiteraard zien we je graag terug.
    Fijne zondag, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline