Pagina's

donderdag 5 oktober 2017

Voor Eline

Hoi lieve bloggers,

Even een kaartje van mij die ik voor onze jongste dochter heb gemaakt. Zondag is ze jarig en dat viert ze in haar nieuwe eigen huis. Zo raar om zelf geen voorbereidingen hiervoor te hebben.

Trouwens, wat me van de week gebeurde...... ik had net al mijn bloggen bijgewerkt en wilde 's avonds iets toevoegen....... alles weg! Nergens terug te vinden. Mijn man geroepen, die werkt in de pc's en ook hij kon het nergens meer vinden. Alle schijven nagelopen.....zelfs niet in mijn prullenbak......erg vervelend maar gelukkig heb ik Nicolette die ook zo'n lijst bijhoudt. En we volgen heel veel dezelfde bloggen dus dan was mooi. Maar ja..... alles moest ik nalopen want had geen idee meer waar ik allemaal mijn kaarten bij had ingestuurd. Dus elke dag even een stukje haha.

Verder loopt mijn hoofd een beetje over van alle feesten en partijen die we in oktober elk weekend hebben. Zoals jullie weten ben ik met een fotoalbum bezig voor mijn schoonmoeder. Van mijn schoonzussen heb ik al aardig wat foto's binnen en langzamerhand wordt het album steeds uitgebreider. Elke dag ben ik er wel een paar uur mee bezig want als je 90 jaar wordt heb je een behoorlijk leven achter de rug..... dus het bloggen schiet er een beetje bij in...... maar ja, je kan niet alles toch? Maar goed ik dwaal af..... dit kaartje voor Eline heeft een schoolthema want ze is kleuterjuf. Toevallig kwam ik het plaatje tegen en vond het wel toepasselijk. Ik heb hiervoor ook de sketch gebruikt van creativesketchygirls.

 Aan de binnenkant heb ik een pocket gemaakt waar een labeltje met geld in kan. Ze kunnen dat best nog wel gebruiken om zelf nog wat dingen aan te schaffen.


Deze kaart doet mee bij:

come and get it  - back to school
 alphabetchallengeblog - O for ovaal
daisychainchallenge - happy birthday
alwaysfunchallenges - dies or punches
aperfecttimetocraft - anything goes
audsentimentschallengeblog  - use a die cut and a sentiment
creativesketchygirls - challenge 16
crafterscafeblogchallenge - use die cuts and/or punches
thesisterhoodofcrafters - use your dies

Fijne avond!



28 opmerkingen:

  1. heel mooie kaart voor je jarige dochter!
    bij ons ook een heel drukke maand, ook niet leuk als alles zo opeen valt vind ik...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart voor Eline. Leuke sketch en mooi papier. Succes met je lijstje bijwerken.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schat van een kaartje...
    wij hebben ook zo'n hectische oktober maand...
    succes met het album, 90 is een prachtige leeftijd.....

    fijne avond liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje voor Eline is heel mooi gemaakt Caroline...prachtige details erop...
    en succes verder met het album voor je schoonmoeder...ook een hele klus...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaaart voor jullie dochter. Wat vervelend van het blog en de lijst...weer veel extra werk om alles weer voor elkaaar te krijgen. Veel plezier op de feesten en partijen. Ook leuk! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje voor je dochter Caroline!
    Succes met het maken van het boek voor je schoonmoeder.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart voor je dochter heb je gemaakt! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je voor je dochter gemaakt, wat een leuk plaatje!
    Ik ben ook een keer alle blogs die ik volgde kwijt geraakt, heb alles weer 1 voor 1 moeten toevoegen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige stijlvolle kaart zo in één kleur. Jeetje wat vervelend om zo alles kwijt te raken, wat een karwei om alles weer bij elkaar te krijgen.
    Succes nog met het maken van het album voor je schoonmoeder, wordt vast een pronkstuk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OMG love the image and your overall design is FABULOUS! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Use Your Dies!’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke en toepasselijke kaart heb je zo voor je dochter gemaakt, Caroline.
    Alvast gefeliciteerd met haar verjaardag en een fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is such a beautiful design. Nice work.
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Annette DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb je voor je dochter gemaakt!
    Leuk en toepasselijk plaatje en hele mooie kleur heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a beautiful design! It is lovely to see you sharing at Fussy and Fancy and good luck with the challenge. Judy DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuke kaart heb je voor je dochter gemaakt, Caroline.
    Ja, soms heb je zo'n periode dat je veel (gelukkig leuke) dingen tegelijk hebt. Maar probeer ervan te genieten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Absolutely gorgeous card! Love that die cut and your choice of colors!! Thank you for playing with us at the Sisterhood of Crafters and hope you will join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cute! Thanks for sharing at Always Fun challenges.
    Janis, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart is dit voor je dochter Caroline. Prachtig gedaan en ook leuk voor een juf met dit kind voor het schoolbord. Onze dochter werkt ook in het onderwijs en dan probeer ik ook nog weleens iets met kinderen te maken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een leuk kaartje heb je voor je dochter gemaakt. Het is inderdaad wennen als ze uit huis zijn!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi weer!! Gezellig dat je meedoet bij Creative Sketchy Girls, succes.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ik nog een keer. Gezellig dat je ook meedoet bij A Perfect Time to Craft. succes. groetjes Ine DT

      Verwijderen
  21. Beautiful card. Love the monochromatic look. Thanks for joining us this week at Come and Get It challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I really like this image and the design you selected - I feel like we are seeing her through a window. Thanks for joining the current challenge at The Crafters' Cafe - use dies/punches. Dorothy S, DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful! Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Use Dies and/or Punches" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a lovely card. Great coloring and use of
    challenge instructions.
    Thank you for entering your art at Aud's Sentiments and sharing
    your creation with us.

    Good luck - Christine DT for Aud's Sentiments
    http://audsentimentschallengeblog.blogspot.co.uk/
    http://angelartscards.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fantastic card,great image and fab use of dies,perfect for our challenge...thank you for joining us ta AUD SENTIMENTS CHALLENGE,hope to see you again
    Željka DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful! Thanks so much for participating in Daisy Chain Challenges this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline