Pagina's

zondag 29 oktober 2017

Oh denneboom........

hoi allemaal,

Soms kom ik tot de ontdekking dat ik nog aan een challenge wil deelnemen maar dat de sluitdatum al in zicht komt. Zo ook met deze leuke sketch van anreda. Ik had de sketch al een poos klaarliggen maar het kwam er maar niet van. En omdat ik de komende dagen nog wat kaartjes wil laten zien, vandaag dus mijn 2e kaartje. Nu heb ik het mooie papier gebruikt van Studio Light: Woodland Winter.  Wat een prachtige combinaties en kleuren zitten hierin. Ik laat hem maar even op mijn werkblad liggen...... En weer eens mijn stempel gebruikt van de kerstbomen van Marianne Design. Deze heb ik dus in drieën geknipt om zo de sketch te kunnen maken. 
 

Deze kaart doet mee bij:

anreda. - september oktober challenge
craftingbydesigns - get readty for christmas
craftysentiments - anything goes
onecrazystampercom - christmas/winter
Christmas Card Throwdown - canvas and/or wood
monochromemagicchallenge - monochrome

Fijne avond!




21 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Heel mooi gemaakt, erg leuk met die stempels zo Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met een leuke sketch.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan om die stempel zo in drie panelen te verdelen Caroline. Heel gaaf zoals dan de kleuren van het achtergrondpapier terugkomen in het ronde plaatje. Deze kaart is echt een mooie eenheid vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig om de stempel zo in 3 panelen te verwerken. Geeft een hele mooie achtergrond.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gedaan Caroline....ik herkende de sketch meteen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Caroline,
    Ik probeer met grote regelmaat langs te komen, maar soms zijn jij en je zus echt niet bij te benen, hihi Je kaart is echt gaaf met de mooie panelen met bomen en een heel mooi geheel!
    Fijne week en freubel ze!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Caroline. Heel mooi met de dennenbomen op de achtergrond. Leuke schets. Net wat Gerie schrijft jullie zijn niet bij te houden. Vandaag zelfs weer 2creatie. Kerst met pinguïns is ook erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart!
    Leuk idee met het stempel drieluikje.
    Mooi papier, zet het op mijn verlang lijstje voor Sinterklaas.😊
    Ga zo even bij je eerste kaartje kijken.
    Totzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart is dit zeg...supermooi!
    Lieve groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie winterkaart.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Caroline!
    leuk idee om de stempel in drieen te knippen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat heb je die schets mooi uitgewerkt Caroline!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart! Gelukkig ben je nog op tijd.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Très jolie carte Caroline, j'aime beaucoup ce triptyque qui donne du relief à ce joli paysage, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love the feel you've created on your card, so pretty. The snow against the wood is one of my favourite looks.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a fantastic festive card you made :-)) I like your wood background and pretty winter scene.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown, Andreja DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great take on the sketch! Thanks for playing along with me this month. Lisa Monochrome Magic

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline