Pagina's

vrijdag 27 oktober 2017

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Daar ben ik nog een keer vandaag met mijn kaartje die ik voor de man van mijn nichtje heb gemaakt. Weer uit een kant en klaar blok maar met mijn eigen draai eraan. En ik heb daarbij de sketch gebruikt van cheerfulsketches.

 Dit is de originele foto uit het boek:

Deze kaart doet mee bij:

cheerfulsketcheschallenge - okotber challenge
daisychainchallenge - happy birthday
sunnydaycrafting - quick and easy
bijnakantenklaartjes  - uitdaging 8

Fijne dag!


19 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk!

    Bedankt voor je deelname aan de Sunny Day Crafting Challenge
    We zien je graag weer terug bij de volgende challenge
    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mannenkaart, Caroline!
    Bedankt voor het meedoen met Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke mannenkaart, mooier als het voorbeeld. Ik heb een paar blogs gemist maar een compliment voor je geborduurde kaart, zo mooi in die zachte tinten, ik wilde dat ik een oudtante was, haha.
    Ook je schudkaart is heel erg mooi geworden, wat past dat raam daar goed bij.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuk mannenkaartje Caroline, wat frisser dan het voorbeeld vind ik. Misschien had ik nog even gekeken of ik happy birthday ook in die rode kleur kon doen. Nu knalt dit er wel echt uit in het wit. Maar misschien was dit ook wel te donker geworden hoor.
    Mooi is hij zeker.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke mannenkaart Caroline. Leuk gemaakt. Mooi met hb erop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw kaart mag wel on het boekje, veel toffer dan het oorspronkelijke!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke stoere kaart! Nog mooier dan het origineel Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful card and those are awesome colours as well. I love the way they work so well together. Thank you for sharing it with us at Scrapping4fun Challenge. Majda, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een echte stoere mannenkaart.Ik zie dat jij ook een error hebt bij jou volgers vind het wat vreemd.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk gedaan Caroline! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A lovely masculine card. Beautiful picture. Thank you for playing with us at Scrapping4fun Challenges. Priya-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card and nice elements. Thanks for joining us at Scrapping4fun.
    Miroslava DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card and nice elements. Thanks for joining us at Scrapping4fun.
    Miroslava DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk dat je de uitdaging weer bent aan gegeaan.
    Je hebt een hele gave eigen draai gegeven aan het origineel.

    -xies- Renate.
    https://bijnakantenklaartjes.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wonderful card and elements.
    Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges.
    Kelly (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful! Thanks so much for participating in Daisy Chain Challenges this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline