Pagina's

vrijdag 20 september 2024

Tussen de lavendel!

 Hoi allemaal,

Ik laat vandaag de 2e reminder zien van onze lopende challenge. Deze maand willen we graag lavendel zien op je kaartje. Ik heb deze kaart als voorbeeld gemaakt. Een heerlijk ontspannen tafereeltje tussen de lavendelvelden stel ik me zo voor haha. Afgelopen week zijn we op vakantie geweest maar helaas niet bij de lavendelvelden. Dat zou ik wel ooit eens willen zien.....
Het papier wat ik gebruikt heb is van Noor!Design, best oud al maar de kleuren vind ik altijd zo mooi. Het lavendelbosje is ook van Noor!Design en de tekst is van Leane de Graaf


Jullie kunnen nog meedoen tm 30 september 20.00 uur!

 Fijne dag!



1 opmerking:

  1. Heel mooie lavendel kaart. Mooi plaatje. Het is heel mooi die veld3n. Dan moet je in mei juni in de Provence zijn. Erg mooi hoor. Nog lekker genieten van je vakantie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline