Pagina's

maandag 23 september 2024

Paars kaartje

 Hoi allemaal,

Weer terug van een weekje vakantie in de Achterhoek. Voor het eerst dat we daar waren, meestal gaan we naar de Veluwe of Drenthe maar Arie wilde ook graag hier eens naar toe. En dat was geen straf! Wat een prachtige omgeving! We hebben zulke mooie wandelingen en fietstochten gemaakt, stukjes door Duitsland, we waanden ons af en toe gewoon in de Eiffel. Maar nu weer terug en tijd om weer een kaartje te laten zien die ik pas geleden heb gemaakt en ook al weer heb verkocht haha. Mooie materialen van MD gebruik, ik vind de kleur paars ook zo mooi..


Deze kaart doet mee bij:
craftrocketchallenges

Vandaag een drukke dag. Straks even sporten, tussen de middag op de fiets naar Schipluiden om Evi van haar wenochtendje school te halen en door te brengen naar de opvang waar ze haar verjaardag alvast viert en haar afscheid. En dan vanmiddag naar de fysio voor mijn arm. Niet erg hoor maar gewoon de laatste tijd te veel belast met naaien, o jee, al die leuke hobby's haha

Fijne dag!



3 opmerkingen:

  1. Een pracht kaartje in het paars. Snap goed dat deze al verkocht is!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja een mooie streek daar in de Achterhoek. Vorig jaar ben ik er ook nog op fietsvakantie geweest. Zoals je zegt je kan er hele mooie fietstochten doen. Ook net over de grens het kasteel gezien ? Ik hou er ook hele mooie herinneringen van over.
    Je kaart is supermooi. Van paarse kaarten hou ik ook wel, maar paars is niet mijn lievelingskleur voor kleding.
    Weer knap gemaakt hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Caroline!
    Fijn dat jullie zo genoten hebben in mijn geboortestreek. Het is daar inderdaad heel goed toeven!
    Groetjes ,Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline