Pagina's

vrijdag 27 september 2024

Hoera voor Hilde

 Hoi allemaal,

Met dit kaartje ben ik voor mijn vakantie begonnen en van de week afgemaakt want hij moet vandaag echt op de bus. Mijn achternichtje is dinsdag jarig en hopelijk komt hij nog op tijd aan.
Ik heb papier en vierkante mal en schudvenster gebruikt van MD. De tekst is van Sl en ik weet niet meer waar de ballonnen van zijn. Ik heb veel mallen op thema hangen en heb niet overal de kaartjes van bewaard. Het plaatje is van Daantje.

Deze kaart doet mee bij:
cheerfulsketcheschallenge

Fijne dag!


 

2 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart voor je nichtje en wat een enig plaatje gebruikte je…leuk gedaan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke sketch, leuk papier en een schattig plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline